פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בעדכון הלקוח ואי נטילת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי תאונה לפני מספר חודשים, בגינה לא יכולתי לעבוד יותר מחודש. פניתי לחברת הביטוח ע"מ לתבוע את הנהג הפוגע על נזקים לקטנוע שלי. הם הפנו אותי למוסך הסדר (פרט שולי - הם שלחו אותי למוסך הסדר שלא מטפל בסוג הקטנוע שלי...), לפני שהלכתי למוסך שאלתי את הנציג אם עשויות להיות בעיות? אם יש סיכוי שאני אשלם את התיקון? ונעניתי שלא אמורות להיות בעיות.
לאחר כשלושה שבועות, משלא שמעתי דבר מנציגי הביטוח, התקשרתי לברר מה קורה? אם איתרו את הפוגע? ונאמר לי שיש בידיהם מכתב ממנו בו הוא טוען שאינו אשם, אז תלכי לתביעות קטנות... זו התגובה שקיבלתי.
במכתב מצויין תאריך שבוע קודם לרגע הכנסת הקטנוע למוסך, אך אף אחד לא טרח לעדכן אותי בנדון!!! התחלתי במסכת טלפונים שבורים (נחזור אליך -לא מתקשרים, שוב ושוב). אם אני לא מתקשרת אף אחד לא חוזר אלי, ולא מעדכן אותי, וזו ממש חוצפה וזלזול בלקוחות מהם אתם מקבלים כסף כל השנה, אבל מה קורה כשהם צריכים אתכם? המינימום של ליידע לקוח בשינוי כ"כ קריטי בתיק שלו? לומר שלא אמורות להיות בעיות כשיש בידיכם מכתב שכזה? שמשנה את כל התביעה???
מבחינתי מדובר ברשלנות, בחוסר אחריות משוועת, ובזלזול בלקוחות, ושחברת הביטוח תשא בהוצאות. התגובה שלהם הייתה, "גם ככה היית מתקנת את הקטנוע!!"
זה בכלל לא בטוח, שהרי עלות התיקון גבוהה יחסית לערכו. ובטח שלא במוסך הסדר, ובטח ובטח לא הייתי צריכה שמאי!!!
אני עדיין ממתינה לתגובה, תשובה, משהו. משאירה הודעות, אך אין קול ואין עונה.
מקווה שאולי מכם אקבל תגובה ראויה.
כספי סוג הנזק :
שיישאו באחריות על התנהלותם הרשלנית ויישלמו את התיק פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה