פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח דירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005, יצרתי קשר עם ביטוח ישיר כדי לבטח את רכבי בביטוח מקיף לרכב. קיבלתי את פרטי הפוליסה בטלפון ולאחר מכן נשלחו לי טפסי החתמה להוראת קבע בבנק. החתמתי אותם לשם אישור. בשיחת הטלפון עם ביטוח ישיר, הציע לי נציג המכירות לבטח את דירתי בביטוח דירה. אמרתי לו שישלח לי את פרטי הפוליסה לביתי. כאשר הגיעו הטפסים לא החתמתי את הוראת הקבע שנשלחה כיוון שלא היתי מעוניין בביטוח. לאחר כחודש נשלח אליי מכתב מהחברה אשר מציין שיש לי חוב בגין ביטוח דירה. במכתב צוין שצורפתי לביטוח באותו יום שבו נציג המכירות הציע לי לשלוח את טפסי הפוליסה לביתי כדי לבחון את פרטי הפוליסה. לא הבנתי על מה מדובר, הרי לא אישרתי לצרף אותי לפוליסה לביטוח דירה . הגבתי על מכתבי החברה במכתב שפיקססתי למחלקת פניות הציבור שלה, בו ציינתי כי לא ביקשתי להצטרף לפוליסה, ואיני מוכן לשלם את החוב. ביקשתי התיחסות לפקס, דבר אשר לא קרה. לאחר כחצי שנה, ממש לפני מספר ימים קיבלתי מכתב מעו"ד ובו צויין כי אם לא אשלם את החוב+ שכר טרחה העניין יגיע לתביעה בבימ"ש. יש לציין שוב כי על הפקס שלי לא קיבלתי תגובה במשך חצי שנה, אך מכתב המאיים בתביעה דאגו לשלוח לי ללא עורערין.
חברת ביטוח ישיר פועלת בחוסר תום לב, יש כאן ניצול של פרטי חשבון הבנק שלי שמצויים בידם, כיוון שהצטרפתי לפוליסת ביטוח מקיף לרכב.
נראה כי נציג המכירות של החברה, החליט על דעת עצמו לצרף אותי לפוליסה, בעקבות דרישתי לשליחת טפסים. אין להבין את משמעות הסכמתי לקבלת פרטי הפוליסה בדואר כהסכמה לחתימה על ביטוח הדירה.
כעת, כאשר אני מתלונן בפני החברה וטוען כי לא ביקשתי להצטרף לפוליסה, דברי נתקלים בדלת סגורה וזאת רק בהסתמך על רישום חד צדדי של נציג החברה.
אנא התיחסותכם.
הטרדה, בזבוז זמן לשווא סוג הנזק :
ביטול החוב פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה