פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח חובה דרך כרטיס אשראי של בנק הדואר ויזה קל נושא התלונה:
דורון רם שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
סוכם ל-12 תשלומים לביטוח חובה ומקיף,בפועל ביטוח המקיף ירד ב-12 תשלומים ואילו ביטוח החובה ירד בפעם אחת,וכאן מתחיל הויכוח מי אשם חברת הביטוח שלא ידעה את הלקוח שבכרטיס כזה זה יורד בפעם אחת,ולכן אני צריך לשלם להם מזומן [ולא כמו שסוכם ב-12 תשלומים]ולשלם קנס על ביטול עיסקה 5 אחוז מערכה,או לעבור לסוכן אחר.

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה