|
|
|
|
|
|
ביטוח חובה דרך כרטיס אשראי של בנק הדואר ויזה קל |
נושא התלונה: |
דורון רם |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סוכם ל-12 תשלומים לביטוח חובה ומקיף,בפועל ביטוח המקיף ירד ב-12 תשלומים ואילו ביטוח החובה ירד בפעם אחת,וכאן מתחיל הויכוח מי אשם חברת הביטוח שלא ידעה את הלקוח שבכרטיס כזה זה יורד בפעם אחת,ולכן אני צריך לשלם להם מזומן [ולא כמו שסוכם ב-12 תשלומים]ולשלם קנס על ביטול עיסקה 5 אחוז מערכה,או לעבור לסוכן אחר.
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור. |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 |
פתרון: |
|
|
|