פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור טרטור ועוד הפעם טרטור !!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2007 רכשתי פוליסת ביטוח על רכבי אצל ביטוח ישיר.
אחת הסיבות העיקריות שבחרתי בביטוח ישיר היא שהם פרסמו שכל מצטרף חדש מקבל אוזניית בלוטוס ( BLUETOOTH ) , לאחר הרכישה הבחנתי שהמוצר ישלח רק לאחר חודש ותשלום ראשון,
כעבור יותר מחודש ראיתי שהמוצר לא הגיע והתקשרתי לברר לגביו.
בשיחה הראשונה אמרו לי שזה בטיפול ושזה ישלח..
באמצע חודש אפריל התקשרתי שוב.. ואמרו לי שזה נשלח וחזר.
מאז ועד היום , סוף חודש מאי 2007 מטרטרים אותי בשיחות טלפון.. ביחס משפיל..
עברה חצי שנה ועדיין לא קיבלתי את המוצר שעליו אני משלם כל חודש.
ביצעתי מאז איזה 20 טלפונים, ותמיד אותו תשובה : "בטיפול".
בשיחה האחרונה שלי איתם, דיברתי עם מנהל קשרי לקוחות בשם אביב, שהיה חתיכת חוצפן... ונתן תשובות מעצבנות ומרתיחות!

לסיכום, חצי שנה עברה, עדיין לא קיבלתי את המוצר.. טורטרתי והושפלתי.
המוצר לא הגיע, טורטרתי רבות והושפלתי! סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור - ב שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. תגובה:
המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 בברכה, מנהלת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה