פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת תיק תביעה לרעתי נושא התלונה:
כהן ערן שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
נכון שהמקרה קרה מזמן (לפני כ 3 שנים) אך הנושא עדיין פתוח ורק עכשיו הכרתי את האתר..
לפני כ 3 שנים עשיתי תאונת אופנוע שלא באשמתי ,התאונה הוגדרה במשטרה כתאונת פגע וברח (הנהג הפוגע נעלם לאחר שווידא שאני חי)
פונתי באמבולנס לביה"ח יוספטל ,היות ומצבי לא היה קשה התקשרתי באותו היום לחברת ביטוח ישיר להצהיר על התאונה במידה וארצה לתבוע בעתיד..
כל הנזקים שנגרמו לי בעקבות התאונה שולמו מכיסי ללא בקשת התערבות מחברת הביטוח (נזק אופנוע ,הוצאות אמבולנס,כדורים משכחי כאבים ואובדן של שבועיים ימי עבודה)
לאחר כשנה וחצי קיבלתי מכתב מביטוח ישיר של חוב שנמצא בתהליכי גביית עורך דין על סך 740 ש"ח
בשיחה עם מוקדנית חוצפנית ללא שמץ של שרותיות הובהר לי שבעל הרכב הפוגע שלרכבו נגרם נזק טבע את חברת הביטוח שלי ואני הפסדתי במשפט שהתקיים כנראה ללא ידיעתי ועלי לשלם השתתפות עצמית על סך 740 ש"ח
בשיחה עם עורכת דין מהחברה הבהרתי להם שאם במשפט שלא אני אשם בו והתאונה היתה תאונת פגע וברח אני יוצא אשם ,שהעורך דין של החברה יקח את נעליו יתלה אותם ויצא לפנסיה ,העורכת דין שדיברה איתי ביקשה שאשלח לה ציור של התאונה והסבר על מה שקרה והיא תחזור אלי עם טיפול
עברה שנה וחצי מאז...וכמובן אף אחד לא חזר..
אני לתומי חשבתי שביטלו את החיוב ובזה נגמר הסיפור
בבדיקה שערכתי לאחרונה התברר לי שאני עדיין חייב כסף לחברת ביטוח ישיר
מעבר לזה כל ביטוח שאני עושה היום בחברת ביטוח אני משלם יותר כסף היות והייתי מעורב בתביעה..
עוגמת נפש וזילזול בתיק תביעה סוג הנזק :
תביעה מחודשת בבעל הרכב הפוגע ופיצוי כספי על עוגמת נפש ועל יקוק הפוליסה שלי בחברות אחרות וכמובן סגירת החוב פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות ציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 בברכה, מנהלת פניות הציבור. תגובה:
המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 בברכה, מנהלת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה