פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתביעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ההורים שלי מבוטחים בביטוח ישיר מזה שנתיים לפחות, לפני כחודש נכנס בהם מישהו שאודה באשמה. בינתיים הפעילו שני הצדדים את הביטוח, הבחור הפוגע שילם השתתפות עצמית, ההורים שלי תיקנו את הרכב. ועד היום הם מחכים לתשלום שמגיע להם מחברת הביטוח של הפוגע. אתמול ההורים שלי דברו עם בחורה בשם עינב מהתביעות שלכם, וזאת ענתה להם בצורה מזלזלת, ללא כל רצון לנסות ולעזור להם. ההורים שלי בקשו שתתקשר לחברת ביטוח של הפוגע כדי לשאול מה קורה שם, אבל היא בשלה, רק מחר תגיע הבחורה שמטפלת בתיק ורק היא תטפל בתיק. יפה מאוד , מאוד יעיל. שרות למופת. אם הבחורה שמטפלת בתיק לא נמצאת זה באמת היחס שמגיע להורים שלי. למה אתם לא פונים לחברת ביטוח ודורשים את הכסף? למה אתם מציעים להורים שלי לשלם השתתפות עצמית לכם ואח"כ לתבוע את הפוגע? בשביל מה משלמים לכם כסף בכלל? בושה, ממש צריכים להתבייש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לסגור במיידי את התביעה עם חברת הביטוח של הפוגע ולשלם להורים שלי את המגיע להם פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. תגובה:
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 בברכה, מנהלת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה