אי טיפול בתביעה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ההורים שלי מבוטחים בביטוח ישיר מזה שנתיים לפחות, לפני כחודש נכנס בהם מישהו שאודה באשמה. בינתיים הפעילו שני הצדדים את הביטוח, הבחור הפוגע שילם השתתפות עצמית, ההורים שלי תיקנו את הרכב. ועד היום הם מחכים לתשלום שמגיע להם מחברת הביטוח של הפוגע. אתמול ההורים שלי דברו עם בחורה בשם עינב מהתביעות שלכם, וזאת ענתה להם בצורה מזלזלת, ללא כל רצון לנסות ולעזור להם. ההורים שלי בקשו שתתקשר לחברת ביטוח של הפוגע כדי לשאול מה קורה שם, אבל היא בשלה, רק מחר תגיע הבחורה שמטפלת בתיק ורק היא תטפל בתיק. יפה מאוד , מאוד יעיל. שרות למופת. אם הבחורה שמטפלת בתיק לא נמצאת זה באמת היחס שמגיע להורים שלי. למה אתם לא פונים לחברת ביטוח ודורשים את הכסף? למה אתם מציעים להורים שלי לשלם השתתפות עצמית לכם ואח"כ לתבוע את הפוגע? בשביל מה משלמים לכם כסף בכלל? בושה, ממש צריכים להתבייש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לסגור במיידי את התביעה עם חברת הביטוח של הפוגע ולשלם להורים שלי את המגיע להם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|