פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ישיר 9000000 **חיוב כרטיס אשראי ללא רשות או הסכמה**ראו הוזהרתם!!! iv נושא התלונה:
ששש אודי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
9000000 ביטוח ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,

בסוף חודש יולי התקשר אלי נציג בשם רוני מחברת ביטוח ישיר והציע לי פוליסה של ביטוח מקיף במחיר נמוך,יש לציין שרוני נשמע בהתחלה מאוד מכירתי ודיבר בנחמדות כמו איש מכירות מנוסה, בנוסף הציע לי רוני ביטוח חובה אך לא הייתי מעוניין משום שבביטוח חובה הוא לא היה אטרקטיבי ואף ציין שכדאי לי לבדוק את המחירים באתר הממשלתי ולמצוא מחירים אטרקטיביים יותר.
יש לציין ש לא ביקשתי לבצע עיסקה של ביטוח חובה בחברת ביטוח ישיר אלא רק ביטוח מקיף שהיה אטרקטיבי - מה שעולה זול עולה בסופו של דבר ביוקר!!!!
כעבור מס' ימים התברר לי שהנציג ביצע עיסקה של ביטוח חובה על סך 1525 ש"ח ב 4 תשלומים כאשר החיוב הבא ב 10.08 .התקשרתי מיד לחברה וטענתי כי לא ביצעתי את העיסקה מעולם ואני מבקש לזכות או לבטל בהקדם האפשרי את העיסקה .מהנקודה הזאת קיבלתי אינסוף תשובות :
1.נציגה אחת אמרה לי שאני חייב לשלוח את התעודה המקורית שנשלחה אליי בכדי לבטל עד היום 05.08 לא קיבלתי תעודת ביטוח חובה בדואר הנציגה טענה כי אקבל זיכוי מלא.
2.הציג רוני מסר לי כי אכן היתה טעות ואם אשלם ביטוח חובה של חברה אחרת אני אוכל לפקסס לו והוא אדאג לזיכוי במקביל אמרתי לרוני שאני מבין את הטעות ומקבל אותה אבל אני מקווה שיטפלו בזיכוי בהקדם
לאחר שדיברתי עם רוני היה לי חשש שהוא לא מקצועי משום שלאחר יומיים נעשתם טעות נוספת חיוב של ביטוח מקיף בוצע בחיוב הקרוב אוגוסט ולא בספטמבר כפי שסוכם עימו
4.יצרתי קשר עם נציג בשם גלעד אשר היה בהלם משרשרת הטעויות וטען שאני לא יכול לשלוח ספח של תשלום ביטוח חובה של חברה אחרת אלא לשלוח את התעודה המקורית או טופס הצהרה שאני אחתום כמו כן ציין גלעד שהוא מאוד מצטער על כל העוול שנעשה לי.
5.עד היום לא קיבלתי שום טופס הצהרה או תעודה מקורית מטעם החברה,היום נמסר לי מנציגה נוספת כי התשלומים על הביטוח החובה לא יבוטלו אלא ישלחו לי צ'ק מנגד על כל הסכום רק לאחר שאני אשלח טופס הצהרה

מדוע אני צריך לשלם על עיסקה שלא ביצעתי ועוד ב 4 תשלומים ? מדוע כל נציג נותן תשובה אחרת ? מדוע עד היום לא חזר אליי אחראי כבקשתי ?
אני לא מעוניין בצ'ק אלא בביטול עיסקה שלא ביצעתי.....!!!!!
בכדי לסגור עיסקה הנציגים יודעים להיות מאוד נחמדים אך שקורת טעות מטרטרים אותי מנציג לנציג עם תשובות לא לעניין
אם חברת ביטוח ישיר (9000000) מאכזבת כבר בשלבים הנ"ל ולא מכבדת את לקוחותיה ולא יודעת לתקן את טעויותיה מה יהיה שתהיה תביעה אמיתית....???

אודי

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי וביטול תשלומים בכרטיס האשראי באופן מיידי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה