|
|
|
|
|
|
גביה מכרטיס אשראי לא כפי שסוכם בעסקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש 06/2007 סגרתי עם חברת ביטוח ישיר על ביטוח צד ג לרכב שלי בעסקה של 6 תשלומים. מכיון שראיתי בתדפיס האשראי שכל חודש הם גבו סכום אחר פניתי אליהם לשאול מדוע. נציגה שלהם טענה שהם גובים את התשלום בצמוד למדד, כלומר שאם המדד עולה- הם יגבו יותר. דבר זה לא נאמר לי בסגירה והוא עוד תמוה לגמרי מכיון שזאת עסקת תשלומים!! ולא חיוב רגיל.הוראת קבע
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי בהתאם לגביה המיותרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. |
פתרון: |
|
|
|