פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מכרטיס אשראי לא כפי שסוכם בעסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 06/2007 סגרתי עם חברת ביטוח ישיר על ביטוח צד ג לרכב שלי בעסקה של 6 תשלומים. מכיון שראיתי בתדפיס האשראי שכל חודש הם גבו סכום אחר פניתי אליהם לשאול מדוע. נציגה שלהם טענה שהם גובים את התשלום בצמוד למדד, כלומר שאם המדד עולה- הם יגבו יותר. דבר זה לא נאמר לי בסגירה והוא עוד תמוה לגמרי מכיון שזאת עסקת תשלומים!! ולא חיוב רגיל.הוראת קבע
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בהתאם לגביה המיותרת פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה