פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי , שקרים, ונזק נפשי נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב

אתמול 10.11.07 קצת לפני השעה 6 בערב פניתי אליכם לקבל שירות גרירה .

הודעתי שהבת שלי תקועה בכביש הערבה הלילה ירד אין לה סוללה בפלפון והיא לבד

בתוך המדבר יושבת מפוחדת ברכב ולא יכולה אפילו ליצור קשר אם אף אחד כי אין לה איך.

אחרי הרבה הסברים שיש לחכות וכו' ואחרי כמה טלפונים שלי הודיעו לי שהגרר מאילת יצא לדרך

ויצור איתי קשר.

כעבור כמה דקות צלצל אלי הגרר וכאשר שמע שהיא בתחילת כביש הערבה ולא באילת הודיע לי חגיגית

שהוא לא נוסע שישלחו גרר מדימונה.

חזרתי למוקד הסברתי שוב והבטיחו לי שגרר יצא מדימונה.

כעבור חצי שעה צלצלתי לוודא שהגרר יצא ולאחר בירור נאמר לי שהגרר יצא כבר והוא יצור איתי קשר.

כעבור 20 דקות צלצלתי שוב והודעתי שהגרר עדין לא יצר איתי קשר ובקשתי את הטלפון שלו על-מנת

להסביר לו היכן הילדה עומדת כמובן שלא רצו לתת לי את הטלפון שלו ורק כאשר צרחתי כמו מטורפת

כי אכן נטרפתי מעצם זה שהבת שלי יושבת לבד במדבר בלי אפשרות לתקשר אם אף אחד מפוחדת

הבטיחו לי שהגרר יצור איתי קשר מיד.

הגרר צלצל אלי וכמובן סיפר לי שהוא עדין לא יצא (זה כבר חצי שעה אחרי שנאמר לי שהוא כבר כן יצא למעשה זה הזמן שהיה כבר צריך להיות לידה) ואמר שהוא יוצא עכשיו ויקח לו כשלושת רבעי השעה להגיע.

חיכיתי עוד שלושת רבעי שעה וצלצלתי שוב לדעת היכן נמצא הגרר ואז נאמר לי שהוא בתחילת הירידות

משמע שיצא מדימונה 10 דקות לפני השיחה משמע שיצא לפחות חצי שעה אחרי שאמר לי בפירוש שעכשיו הוא יוצא.

כשהתרגזתי נאמר לי שאם אני אצלצל כל חצי שעה זה לא יעזור אבל אני אומרת לכם שאם לא הייתי מצלצלת כל חצי

שעה היה גרוע יותר כי בסוף התברר לנו שבכלל שכחו אותה למרות כל הנדנודים שלי. ורק כאשר מוקדנית בשם ורד

ענתה לי ולקחה את העניינים לידה ולא הפסיקה לצלצל לגרר וכן עדכנה אותי כל רבע שעה רק אז הגרר אכן הגיע.

כאשר הגרר היגיע סוף כל סוף ברבע ל 11 בלילה (הקריאה נפתחה ב 6) הגרר הגיע 5 שעות לאחר פתיחת הקריאה התברר לי כי זה לא סוף לייסורים שהבת שלי

צריכה לעבור איתכם.

אז נאמר לי בכלל שהגרר מדימונה לא נוסע לאילת והוא יוריד אותה בחצבה ושם היא תחכה לגרר שיבוא מאילת, והיא הרי היתה תקועה

מרחק רבע שעה מחצבה ושוב לחכות שעות.

מאחר והתרגזתי מאוד לאחר הרבה ויכוחים הואילו בטובם שרותי הגרר לתת הוראה לגרר שיגיע עד כושי ושם יעשו החלפה

בין הגוררים.

ביקשתי שיבדקו מתי הגרר יוצא מאילת הבטיחו לחזור וכמובן לא חזרו. ב 11 צלצלתי שוב ביקשתי את ורד נאמר לי שהיא כבר יצאה ביקשתי

שיבדקו האם הגרר יצא מאילת הבהרתי להם שהילדה חיכתה מספיק שעות ואני רוצה שכשהיא תגיע לכושי הגרר השני כבר יהיה

לאחר בדיקה נאמר לי שהגרר מאילת כבר יצא.

הגרריסט שבא מדימונה (לא בעל סוכנות הגרר ששיקר בטלפון) שמו יגאל הגיע אם הילדה לכושי וכמובן שהגרר מאילת לא היגיע.

היות וראה את מצבה של הילדה נשאר איתה לחכות ולא היה מוכן לעזוב אותה במצבה למרות שהבוס שלו הודיע לו כל הזמן בקשר

שיעזוב מיד ויחזור לדימונה הוא התעקש לחכות ולא זאת בלבד אלה הבוקר הוא צלצל לוודא שהילדה אכן הגיע הביתה בשלום (ועל זה מגיע לו תודה הכי גדולה שאפשר זה היה הקרן אור הקטן במשך בלילה הקשה הזה)

בשעה 1 לערך התקשרתי שוב לברר היכן הגרר השני ונאמר לי שהוא אמור להגיע בתוך כמה דקות ואכן בתוך כרבע שעה הוא היגיע

מה שאומר ששוב שיקרו אותי כשנאמר לי שב 11 הגרר כבר יצא מאילת.

אינני מבינה אם איזה חברה אתם עובדים אנשים שמשקרים כן כן אני אומרת דבר קשה אבל נכון.

הילדה הגיע בסופו של דבר הביתה בשעה 4.30 זאת אומרת אם הגרר היה יוצא בזמן שהובטח לנו שהוא בדרך כבר והיה לוקח אותה ישר לאילת היתה מגיעה הביתה ב 9.30 הכי מאוחר היא היגיע בשבע שעות איחור

ועכשיו נחזור לאחור לפני כחודשיים נהג ברכב דריו שגם הוא מורשה בביטוח לנהוג ברכב. גם אז נתקע הרכב יותר נכון הרכב התחמם מאוד

הוא צלצל וביקש תיקוני דרך. נאמר לו ע"י תיקוני הדרך שימשיך לנסוע מהמקום שבו הוא נמצא ועד לקרית גת אני מצטטת תיסע תיסע עד קרית גת זה בסדר כלום לא יקרה. ואכן הגיע דריו לקרית גת (הגיע למתקן במקום שהמתקן יגיע אליו) בקרית גת תיקנו לו את הרכב ואמרו

לו בפירוש הרכב בסדר אתה יכול להמשיך לנסוע 100 אחוז.

כתוצאה מהנסיעה הזו המנוע של הרכב הוחלף

בתחילה לא חשבתי לפנות אלכם בקשר לנזק שגרמתם לרכב והנזק כבד למעלה משלושת אלפים ₪.

אך כאשר ראיתי שהשירות שלכם הוא שיטתי אני לא מוכנה לוותר ואני דורשת פיצוי על החלפת המנוע כתוצאה משרות הכי לקוי שיכול

להיות. כמו כן אני עדין שוקלת מה לעשות אם תלונתי על אתמול בערב.



דרך אגב הרי כל השיחות שלכם מוקלטות כך שכדאי מאוד שגם תאזינו לשיחות המוקלטות



אני מודיעה לכם בזאת שאם לא נענה בתוך 4 ימים ממכתבנו זה אני הביא לידיעת העיתונות את תוכן מכתבי זה וכן נפנה לבית המשפט

לתבוע את הוצאות החלפת המנוע ברכב וכן על הזלזול, השקרים, השירות הלקוי.
את המכתב הזה שלחתי לביטוח ישיר וחזרה אלי נציגה אשר סיפרה לי סיפורי סבתא לכן על מנת להוכיח שדרכים או ביטוח ישיר הינם שקרנים אני דורשת לקבל את כל ההקלטות של אותו ערב ביני לבין החברה
שוב חזרה אלי נציגת דרכים ואיתה ממש סיפורי סבתא ועמידה על כך שהם בסדר ואפילו עשו לנו טובה ומוכנים להיות נחמדים ולהצטער איתנו על שנפגענו?

אני מרגישה שאין לנו מה לדון אם דרכים אלה אם ביטוח ישיר ששם אני מבוטחת
































1.פיצוי כספי על החלפת המנוע2. פיצוי כספי על 7 שעות המתנה מיותרות3.מכתב התנצלות4.אני דורשת לקבל את ההקלטות של השיחות טלפון מאותו ערב פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוחה על פנייתה. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוחה ולבדוק את פנייתה באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה