פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר עבור ביטוח שבוטל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.7.07 התקשרתי לחברת הביטוח ביטוח ישיר וביקשתי להקפיא ביטוח רכב חובה וצד ג' בגין השבתת הרכב בגין תאונה בכוונתי היה לרכוש רכב אחר ולהעביר אליו את הביטוח
בתאריך 10.9.07 פניתי שוב וביקשתי להעביר את הביטוח לרכב אחר שברשותי מס' רכב 1591929 שבאותו זמן הסתיים ביטוח החובה שלו דיברתי עם נציג בשם גלעד שאמר לי שעדיף לי לבטל את הביטוח צד ג' וחובה ולקחת את הזיכוי ולבצע פוליסה חדשה לרכב שרציתי לבטח
בסיכום השיחה. סוכם שחברת ביטוח ישיר תוציא לי זיכוי עבור פוליסת החובה וצד ג מיום ההקפאה לרכב הנ"ל שמספרו 4223629 ורכשתי פוליסה חדשה לרכב השני
לצערי הזיכוי המדובר לא הגיע ומצד שני הגביה בגין הפוליסה הישנה המשיכה ולכן פניתי שוב בתאריך 12.11.07 בשעה 16.40 וביקשתי לברר אודות הזיכויים שהובטחו לי ולא הגיעו ענתה לי פקידה בשם מיטל ולדבריה הביטול לא יצא לפועל כיון שלא שלחתי את הפוליסה הישנה של ביטוח חובה ולכן לדבריה ביטוח החובה המשיך עד היום כשטענתי בפניה שאף אחד לא ביקש ממני לשלוח את הפוליסה וודאי שלא נאמר לי שהביטול לא יצא לפועל ללא שאשלח את הפוליסה הישנה או שהוא מותנה בצעד נוסף מצידי מחוץ לשיחת הטלפון כמו כן הפניתי אותה לקבלת ההקלטות של השיחות ההם שאין בהם איזכור לכך שזה מותנה במשלוח הפוליסה היא ענתה שאין זה משנה אם אמרו לי או לא מבחינתם הביטוח בתוקף כל זמן שלא הגיע התעודה אליהם לגבי הזיכוי בגין צד ג' שגם הוא לא הגיע היא אמרה שיבררו ויודיעו לי בימים הקרובים
א. לעניות דעתי אין לחברת הביטוח הזכות להתנות את ביטול הפוליסה במשלוח הפוליסה הישנה
ב. נציגי השרות שאתם דיברתי לא ביקשו ממני לשלוח את הפוליסה ובשום אופן לא התנו את ביטול הפוליסה בקבלת הפוליסה הישנה
ג. אני לא מבין איך יכולה לענות כזאת טענה שאין זה משנה אם נאמר לי או לא מבחינתם הפוליסה ממשיכה הרי בסך הכל בביטוח ישיר אין משרדים בהם אתה יושב וחותם על מסמכים כלשהם וכל ביצוע הביטוח וההוראות ושינויים הינו באמצעות הנציגים הטלפונים וממילא כל הביצועים וההסכמות הם על סמך דברי נציגי החברה אז איך אפשר להתעלם מהעובדה שנציג לא יידע אותי על משלוח הפוליסה ולחייב אותי לשאת במחיר הטעות שלו
היא הוסיפה שהוא יקבל על הראש כאילו שזה מעניין אותי או יכול לעזור לי אם הוא עשה טעות אני לא אמור לשאת במחיר הטעות הוא עובד ביטוח ישיר ולא עובד שלי לסיכום
אני מבקש להחזיר י את הכסף שנגבה עבור הפולסה ביטוח חובה וצד ג' אין שום סיבה והגיון שאשלם עבור רכב מושבת שלא זז וביקשתי את ביטול הפוליסות מיד אחר התאונה.
ראיתי שלכל התונות ביטוח ישיר עונהתשובה אחידה שכביכול מפאת שמירה על פרטיותם היא נמנעת להגיב ענינית דרך האתר אז אני מראש מוותר על פרטיותי ורוצה הסבר ברור למה ביטוח ישיר מתעקשת לא להחזיר כסף שלא מגיע לה
כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו שלא כחוק פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה