פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי פוליסה ומצגת שוא נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הודעתי, לפני כשבועיים,לגבי מיקרו שאני מבוטח אצלם אבל הם מתעלמים ומתנקמים על שעזבתי אותם,ומסרבים להכיר בקניית מכשירמיקרו חדש שעלה לי 625 שח ונקנה על ידי ב"שקם אלקטריק"לאחר שטכנאי מטעמי הגיע ובדק את המכשיר "בילד אין"שהיה ברשותי וקבע שהישן גמור.הם "שלחו"אותי לחברת "פל"וזו בקשה שאביא את המכשיר.כשהסברתי שהמכשיר תקוע בקיר,אין לי ידע בהוצאתו וכן אין באפשרותי להביאו למעבדה,בגבעתיים,כפי שטענו שאני מחוייב התוקף החוזה,דחו את תביעתי.בטענה מגוחת שהמכשיר היה צריך להגיע לחברה,לרות שהופניתי על ידי נציגם,תמיר,שאמר שכדאי לי לחדש את הפוליה בת 163 שח למכשירי חשמל בטענה"שרק טכנאי עולה יותר"ולאחר שהבאתי תערומת,כפי שמצויין בהמשך,עלה בטונים ובניבולי פה,לאחר שהבאתי את תדהמתי שאני,כלקוחה,חייבת להיות מיוצגת על ידי החברה שהתנהגותה כנתבעת ולא כמקבלת ונותנת סעד במקרה הצורך,מעוררת סלידה,מקסם שווא ורמאות.הבחור גם"הזכיר"לי שהם לא מטומטמים ולא יתנו אלפי שקלים עבור פוליה ששלמתי בסכופ"זעום"של עשרות.הזכרתי לו שלא אני קבעתי את סכומי התשלום,אבל הוא"הזכיר"לי שגם חברות אחרות לא שונות.להזכירכם,פרש החודש הממונה על הביטוח ובראיון עמו טען"שיש בעיה אמיתית עם חברות הביטוח ודרך התנהלותם" הבאתי את הנושא לראיה על התנהגות לא תקינה,לא מקצועית,משפילה ומנסה להלך איימים על אלה התובעים את המגיע להם כדין ומתנהגים כאילו התובע הוא פושע או עבריין ולא אחד ששילם במיטב כספו,במשך שנים,וחס ושלום דורש את המגיע.למותר לציין שזו התנהגות שעלתה רק השבוע על ידי בכיר בענף שפרש וסיפר על התנהגות זו כשיטה למען להרתיע אנשים מלתבוע כדין,ואבקש להתיחס לעדות זו כעדות מסייעת.בעלי,אמיר,שהוא המשלם,ובקי עקב השכלתו,תואר שני בבנקאות וחוקה של חברות באוניברסיטת ציריך בשויץ ותואר ראשון במכללה בניורק למנהל עסקים,רק אבקש להזכיר התנהלות דומה במחזה הסטירי "האינסטלטור"של הגשש החיוור,שבו אדם שהזמין אינסטלטור נתבקש להביא את האמבטיה לאינסטלטור.בושה,בזיון וחמור מאוד שאלו שעוסקים בשירות,ברובם,חסרי השכלה והכשרה מתאימה.מגורי בעלי בשויץ,שם ללא 3 שנות לימוד בכל עבודה שהיא,לא יתכן שעובד יעבודויטפל בלקוחות שנותנים בו ובמקצועיתו את אמונם וכספם.
בכבוד רב
קנגון אילנה
השחתת זמן,הקנטה וחסר אימון במערכת כולה סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה