פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
זגדון דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשתי אופנוע בעלות של כ17000 שח במימון הבנק דבר שמחייב ביטוח מקיף .את הביטוח רכשתי בביטוח ישיר חברת היטח חייבה אותי במיגון ואכן בעת רכישת האופנוע רכשתי גם מיגון שיעמוד בדרישות הביטוח.כמו"כ רכשתי מנעול שקושר את האופנוע לעמוד כל שהוא באזור וגם מנעול דיסק(מנעול שאיתו נועלים את דיסק המעצור הקדמי וזה מונע מהגלגל להסתובב).לפני כודשיים נגנב האופנוע ליד מקום העבודה כשהוא קשור לעמוד וקשור במנעול דיסק .הודעתי לביטוח על הגניבה באותו יום .וכמובן שלחו חוקר לחקור אותי.שבוע לאחר המקרה שלחו לי תצהיר עליו בקשו ממני לחתום שאחד הסעיפים בו שהאופננוע חייב להיות קשור לעמוד(האם אני צריך להסתובב עם עמוד באופנוע ואת חפירה כדי לחפור בור ולתקוע את העמוד במקום שבו אני חונה)האופנוע היה קשור לעמוד בזמן הגניבה אך חברת הביטוח טוענת שהעמוד נמוך מדי דבר שלא הגדירו בפוליסה שלהם.למרות כל המיגונים שבהם נקטתי חברת הביטוח דחתה את התביעה שלי בטענה שהעמוד היה נמוך(העמוד היחיד בסביבה הוא עמוד חשמל שאליו אסור לקשור)לכן תוהה אני בשביל מה עשיתי ביטוח כדי שאני לא אוכל לעזוב את האופנוע ללא שמירה צמודה?????
כספי סוג הנזק :
הכרה מלאה בתביעה האופנוע היה חדש פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה