פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, אי עמידה בזמנים, זמן וכסף על שיחות נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרכים שירותי גרירה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבת 9/2, נתקעתי עם רכבי בקרית שמונה בשעה 13:00.
בפניה לחברת דרכים בעקבות בעיה במצמד, הוסבר לי על ידי נציגה כי גרר יגיע בקרוב ובמידת האפשר לבקשתי כי יקח אותי ואת חברתי עימו לאשדוד, יסיע אותי ואת חברתי יחד עימו. המתנתי ולאחר זמן מה יצרתי קשר שוב. הפעם ענה בחור. לשאלתי לזמן בו יגיע הגרר הסביר כי הגרר כלל לא יקח את הרכב לאשדוד היום . מדוע? הרי נציגה הבטיחה. וכך טען הבחור " נראה לך שהרכב יגיע לאשדוד מקרית שמונה היום ?? הנציגה הקודמת חדשה ולא ידעה". למרות שהוסבר לי על ידי הנציגה דבר אחר לא חשבו מטעם החברה לבוא לקראתי ובעקבות ההבטחה הראשונית לשאת בדבר. בהמשך הסיפור לאחר שהבנו שאין עם מי לדבר וכי הרכב יגיע רק למחרת, הרכב לא הגיע גם למחרת בשעות הבוקר המוקדמות למען טיפול המוסך אשר המתין לקבלת הרכב, בהתקשרות לדרכים הוסבר על ידי רונן, נציג בכיר מטעמם תוך כדי הבטחה של חברת דרכים כי הרכב יגיע בין 12:00 ל 13:00. ראו הפלא, גם בתהליך זה רימו אותי כלקוח שכן רכבי הגיע רק לקראת שעה 15:00 למוסך, שעה שבה המוסך לקראת סגירה ולכן רק ביום שני הרכב החל בתהליכי תיקון. חברת דרכים לאחר צעקות והקשרויות החליטה " לפצות" ברכב חלופי ליום החל משעה 16:00 כשכבר נגמר היום ..
מדוע לא חשבו על כך קודם לכן...
בהמשך גיליתי כי מהרכב נגנבה בובה וכן יש פגיעה בפגוש ככול הנראה כתוצאה מהגרר, גם כאן חברת דרכים לאחר שביקשו כי אשלח תמונות , דבר אשר עשיתי , לא חזרו עם תשובה, שוב רונן הבכיר מדרכים הבטיח כי יחזור אלי עד חמש ביום רביעי לאחר מכן ולא חזר. חברת דרכים גם אחרי יומיים לא חזרה ולמעשה עד עצם היום הזה. כך מתנהל מסע האיימים מול ביטוח ישיר וחברת דרכים אשר שלחה מכתב וטענה שנציגי החברה פעלו כראוי ואף הציעו לקחת אותי לתחנת אוטובוס קרובה ? ושוב שקר וכזב, לא היה ולא נברא. לפני שאני ניגש לעורכת דין מטעמי בעבור קבלת כל השיחות המוקלטת אשר יוכיחו סופית כי מלבד הנזק הנפשי יש כאן הטעיית הלקוח באופן מכוון, אני פונה לעיתון שלכם קודם לכן ואמשיך לפנות לעיתונים נוספים. אין ספק שחברת דרכים אמורה לעבור זעזוע ולהבין כי הם מדברים עם לקוחות מאחורי הטלפון בעלי זמן יקר ורגשות ולא מדובר במכונות או רובוטים שאפשר לרמא או לעשות בהם מה שרוצים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בגין עוגמת נפש, בגין שיחות טלפון בעקבות אי חזרת החברה עצמה, בגין שקרים והטעיית לקוח. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה