פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הערמת קשיים ומשיכת זמן ע"מ להתיש את הלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה אירעה תאונה ברכב של אשתי, שלא באשמתה. החלטנו לתבוע את צד ג'(ביטוח ישיר) דרך חברת הביטוח שלנו ( שירביט). הגשנו את כל המסמכים לבקשתם כבר בימים הראשונים לאחר התאונה. מסרנו שיק דחוי למוסך על סך 8500 ש"ח ולשמאי רכב על סך 600 בערך. האמנו לתומנו ששלושה חדשים יספיקו על מנת שנקבל את הכסף. לאחר 2.5 חודשים התקשרנו לברר מה קורה.. נאמר לנו מביטוח ישיר שאין להם מסמכים ממש בסיסיים כמו מספרי פוליסות, רשיון נהיגה וכדומה. כמובן שזה לא היה הגיוני, ואם כן, למה מודיעים רק עכשיו. בכל מקרה העברנו שוב את המסמכים ווידאנו שיש להם את הכל עכשיו. מדי כמה שבועות התקשרנו לראות אם אפשר לזרז את העניין שכן השיקים כבר נפדו ונכנסנו למינוס בחשבון העו"ש. בכל טלפון שלנו לביטוח ישיר נאמר לנו שחסר מסמך נוסף ( למרות שכבר מסרנו). כיום, כמעט חצי שנה עברה ושוב הם טענו שחסר להם מסמך. אין לנו ספק שיש כאן מגמה ברורה להתיש אותנו ולא לשלם. אנו דורשים פיצוי על הפסד כספי בגין ריבית על יתרה שלילית וכן עוגמת נפש. אנו שוקלים ברצינות תביעה משפטית
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תשלום מיידי של הכסף ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
ביטוח ישיר שם ותפקיד:
מדובר בפניה מיום 14/11/05. בעקבות חוסר בחומר הכרחי לטיפול בתביעה (למרות בקשות חוזרות ונשנות מאיתנו להעבירו), לא ניתן היה לסיים הטיפול בתביעתו. תגובה:
עם קבלת החומר הנדרש הוצא תשלום בהתאם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה