פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתשלום לצד ג' ת' 477833 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אפעל 35 ק.אריה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
חומר התביעה נשלח אליהם ב- 1/6/08 ניסו בכל דרך לעכב התשלום בבקשות של צילומים על אף שסופקו כל הצילומים והשמאי שביצע את הדו"ח הינו שמאי שעובד איתם ומוכר להם היטב. גם התערבותו לא סיפקה את הסחורה ועד לרגע זה טרם קיבלנו פיצוי.

סחבת הינה אחת מהצדדים הכי מוכרים לכל תובעי צד ג' של הביטוח הישיר. טרם קרה ששולם תוך הזמן שנקבע ע"י המפקח על הביטוח ובסה"כ כל מו"מ איתם כרוך בעיכובים ובזלזול בצד השני והם עושים רק מה שנראה להם. אין שיחות עם המסלקים אלא רק עם מוקדנים ומשלמים כמה ואיך שנראה להם.

לצערי המפקח על הביטוח חסר שיניים לחלוטין ועד שהוא מטפל אפשר כבר בהחלט לסיים תביעה אפילו בבימ"ש.
אכיפה של החוק על חברות הביטוח לעמוד במועדים סבירים ובכל מקרה לא יותר מ-45 יום מקבלת חומר התביעה פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה