טיפול לאחר תאונה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 30.7.08 הייתי מעורב בתאונת דרכים ברכב של אשתי, הרכב מבוטח על ידי חברת ביטוח ישיר.
התאונה לא נגרמה באשמתי אך ההערכה לגבי הרכב הייתה כי הוא אובדן גמור.
בשיחה עם נציגת הביטוח הישיר לאחר התאונה נאמר לי שהביטוח כולל "גרר חמישה כוכבים", כלומר גרר תוך שעה ומונית ממקום האירוע אך נציגי חברת הגרירה לא הכירו בשירות כזה כלל.
בסופו של דבר, נאלצתי לחכות שעתיים וחצי לגרר ולהגיע הביתה בכוחות עצמי.
את התלונה הזו הפנינו לחברת הביטוח שהסכימה שהיינו אמורים לקבל את השירות הנ"ל. בפועל, אנחנו שילמנו במהלך שנים על שירות שבסופו של דבר התברר כלא-קיים. תגובת חברת הביטוח אליי היא ש"העניין בבדיקה" אך הבדיקה נערכת כבר מיום התאונה (30.7.08) ועד היום (2.9.08) פנינו אליהם כמה פעמים ללא תשובה.
נציגי חברת הביטוח הראו מתחילת הפרשה בלבול וחובבנות, כולל כאשר החליטו במקומנו על דרך המשך תביעת הנזק.
יתר על כן, במשך כל הזמן שעבר מאז התאונה, יצרו איתנו קשר נציגי חברת הביטוח רק פעמיים, זאת למרות התחייבויות לחזור אלינו.
לקיחת תשלום על שירות שאינו קיים איננה רק מעצבנת אלא למיטב ידיעתי, פלילית.
|
החזר כספי רטרואקטיבי ל- 10 שניםשל תשלום עבור שירות שהתברר כלא-קיים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|