פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול עבור ביטוח חובה שלא בוצע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קבלתי הצעה לביטוח, בזמן ביצוע העיסקה התחרטתי והודעתי כי איני מעוניין לבצע את הביטוח דרכם
למרות זאת הופיעו שני חיובים עבור ביטוח חובה בכרטיס האשראי שנמסר, כאשר שני החיובים בדיוק על אותו סכום ורואים באופן הברור ביותר כי זהו חיוב כפול.
חברת ביטוח ישיר שלחה ביטול עיסקה לחברת ישראכרט וזו אכן ביטלה חיוב אחד, לגבי בחיוב השני חברת הביטוח טוענת שלא יתכן שביצעה שני חיובים וזאת טעות של חברת האשראי. חברת האשראי מצידה טוענת כי החיובים נעשים ישירות ע"י ביטוח ישיר והם לא יכולים להתערב בסוגיה של ביטוח חובה.
חברת הביטוח לא היתה צריכה לבצע חיוב בכלל, מכיוון שלא אישרתי את העיסקה (יש להם הקלטות של השיחה והם יכולים לבדוק זאת) בטח ובטח שלא היו צריכים לחייב פעמיים.
הדבר שביטוח ישיר מבצע כאן הינו לדעתי בגדר גניבה.
בזבוז זמן בטלפונים והמתנות ארוכות סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה