פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום של פוליסת ביטוח רכב נושא התלונה:
קולודני נעם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נזק לרכב טוטאל לוס. למרות חלוף כמעט 3 חודשים ואינספור טלפונים החברה לא שלמה, לא את הפוליסה, ולא את דמי שרות עבור שכירות רכב.
ניסתה להחתימני במרמה על העדר תביעות. הנזק נקבע בין 50-60%, כך שהחברה תוכל לקבל מיצוי הפוליסה- לגבות מלוא התשלומים עד תום הפוליסה, ובמקביל למנוע ממני לקבל ממשרד הרישוי החזר אגרת רכב.
התנהלות שקרית, מעייפת ושוחקת של נציגי החברה.
מעבר ממוקדן למוקדן ללא תועלת.
כספי, סוג הנזק :
פיצוי על ידי החברה פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה