פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח שווא, שרות מחפיר וגזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאורך שנים אנו מבוטחים בביטוח ישיר: רכב, דירה-משכנתא, דירה-תכולה, חיים, בריאות, חסכונות לילדים. יותר מ- 1200 ש"ח מדי חודש עוברים מכיסי לביטוח ישיר.
אחת לתקופה (בערך אחת לחודש) מתקשרים אלינו ממחלקת המכירות שלהם ומסבירים לנו שאנחנו לקוחות טובים ומועדפים ומציעים לנו שינוי, תוספת או פוליסה חדשה.
ב- 11/11/2008 התקשרה נציגת מכירות בשם ימית לאישתי והציעה לה תוכנית חיסכון כזו או אחרת. אישתי הסבירה לגברת הצעירה שאין לנו שום רצון לרכוש עוד חיסכון או ביטוח, אין לנו שום רצון להגדיל את הסכום שאנו משלמים על ביטוחים ואנחנו אפילו שוקלים להקטין את הסכומים המופרשים אליהם מדי חודש.
ימית הציעה להפוך את חסכונות הילדים לנזילים. אני מדגיש - דובר על שינוי בפוליסה קיימת ולא תוספת לפוליסה או פוליסה חדשה. אישתי הסכימה מתוך הבנה מלאה שלא יגבה מאיתנו שקל נוסף אל מאות השקלים שאנו משלמים חודש בחודשו.
לקראת סוף החודש, גיליתי באתר הבנק שלי שבחיוב הקרוב של כרטיס האשראי שלי יגבו ממני 250 ש"ח יותר מהרגיל לביטוח ישיר.
ב- 30/11 התקשרתי לברר במה מדובר. במקביל סיפרה לי אישתי שהגיעה הפוליסה ששונתה בדואר, עיון מעמיק גילה שמדובר בפוליסה חדשה לחלוטין על שמי. בשיחה עם השרות של ביטוח ישיר נאמר לי שרכשתי פוליסת חיסכון נוספת למען ביתי והיא תתחיל בדצמבר 2008 וזו מהות ה- 250 ש"ח הנוספים.
כאן החלה סאגה יומיומית שבה אני מנסה להסביר לנציגת שרות אחרי נציג שרות את עובדות החיים:
1. מעולם רצינו את החסכון הזה.
2. ימית הפלא דיברה עם אישתי אבל עשתה את הביטוח על שמי וחייבה את כרטיס האשראי שלי. לטעמי זו חוצפה וגם שימוש פסול במידע שבידיהם, מה גם שאיתי אמרה לה בפרוש שאנחנו לא רוצים שום חיוב נוסף.
3. עליהם לעצור את חיוב כרטיס האשראי הצפוי ב- 15/12 או לחלופין לדאוג לצ'ק פיצוי שיגיע באותו תאריך.
4. מובן שעליהם לבטל את הפוליסה.

וללא הואיל.
בעניין השרות: ימית ביצעה פעולה שלא ברשות למען מעסיקה - חד וחלק. יש להם את הקלטה אבל שבוע שלם הם מנסים לאתר אותה. בשיחה מאוחרת עם אותה ימית היא אף אמרה לי דברים בסגנון:"אני לא יודעת איך אתה מדבר עם אישתך". חוצפה. ושוב - זה מוקלט.
כשביקשתי שוב ושוב בכמה וכמה שיחות לדבר עם בכיר נדחיתי שוב ושוב. באחת הפעמים הם הגדילו לעשות: נציג חסר נימוס אחד אף הורה לי בטון מתנשא:"שרון ואסף (הבכירים) בדיון. תהיה זמין בסלולרי בשעתיים הקרובות...מה אתה רוצה שהם יפסיקו פגישה בשבילך?...". שאלתי אותו מי פה לדעתו הלקוח ומי נותן השרות, ולמה לדעתו הם חושבים שהם יכולים להכתיב לי לוחות זמנים, אבל זה לא ממש הרשים אותו. ושוב- יש הקלטה.
כשלבסוף, אחרי אין סוף טלפונים חזר אלי אותו אסף, הוא התבטא בצורה מזלזלת, לרבות אכילה תוך כדי השיחה (או לעיסת מסטיק, או סתם העלאת גירה).
שורה תחתונה - אני מתכוון להעביר בצורה מסודרת את כל ביטוחי מהחברה הזו.
ואדאג גם לקבל את הסכום שנגבה שלא באישור.
החזר כספי מיידי. ביטול פוליסה. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה