|
|
|
|
|
|
התנהלות פלילית < |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה בכדי לבטח את הרכב (ביטוח מקיף) והדגשתי בשיחה כי אשלם את הפרמיה באמצעות שובר. נאמר לי אני חייבת לספק פרטי בנק אך לא יעשה במידע שימוש ומדובר בדרישה פורמלית בלבד.
נשלח לי בדואר שובר לתשלום (בהתאם לבקשתי) אך גם טופס להוראת קבע בחשבון בנק.
הפרמיה שולמה במלואה ואף פקססתי העתק מהקבלה לחברה.
יודגש כי מעולם לא חתמתי על הטופס להוראת קבע בבנק שנשלח לי!
לתדהמתי, החברה פנתה לבנק בדרישה לתשלום להוראת קבע ללא הסכמתי!!! וזאת כבר אחרי ששלמתי את הפרמיה במלואה!
לדעתי מדובר בהתנהלות פלילית, מבזה, מחפירה ולא חוקית!! נציגי הטלפון מרמים את הלקוחות וטוענים כי לא יעשה כל שימוש בפרטי הבנק/כרטיס האשראי ואז החברה פשוט בוחרת להתעלם מהבטחתה ומהחוק ועושה שימוש במידע!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תביעה ייצוגית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. |
פתרון: |
|
|
|