פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה של בטוח רכב לאחר הודעה על ביטולו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

במהלך חודש דצמבר הודעתי על ביטול פוליסת הרכב, המוקדן הודיע לי שהיות ואין לי כל תביעות ויש לי הנחה אז כדאי להקפיא את הביטוח והדבר יעשה ללא תשלום ואכן,בהצעתו, הורתי על הקפאת הביטוח.
להפתעתי הרבה בתאריך 2 לחודש ינואר 2009 נגבה תשלום נוסף ללא כל הצדקה.
פניתי טלפונית למוקדן שירות של החברה ,ענה לי מוקדןבשם שחר תמיר, סיפרתי לו על המאורע, הופתעתי להתקל בחוסר אמון מצד הנציג ובנוסף הוא בישר לי כי לא אקבל במיידית את כספי בחזרה. אבקש שתבדקו בהקלטות של השיחות כדי לאמת את דברי.
אינני רוצה להגיע לערכאות משפטיות אך לא אהסס אם אצטרך. אבקש ממכם לטפל בבעיה בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה