פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת תשלום ללא ביטוח כלל@@@ נושא התלונה:
בן חיים קובי אוריאן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה היה לי רכב טייהטסו אפלאוז שנת 90, רכב ראשון שלי! אני לא הבנתי כמעט כלום בביטוחי רכב. בעלי ואני חייגנו לביטוח וקיבלנו הצעה בלבד, כבר צירפו אותנו לביטוח, בלי לחתום על שום דבר לא לפני ולא אחרי, לא הבנתי שמעכשיו אני מחוייבת אליהם וצריכה לשלם להם כסף, מה שהכי חשוב לי לומר זה שלא היה לי טסט לרכב כלל@ והאוטו לא זז מהחנייה! לאחר חודש אני מקבלת מכתב שבו רשום שאני חייבת לביטוח 600 ש"ח, שאלתי את בעלי אם לא יש לנו ביטוח?, הוא אמר שלא! חייגתי לביטוח ישיר, אמרו לי "כן עשית ביטוח לפני כחודש" אמרתי להם שאני לא מעוניינת בשום ביטוח כי אין לי עדיין טסט לרכב, והאוטו לא זז, אין לי צורך בביטוח@, הם אמרו לי "אין מה לעשות את צריכה לשלם כדי לבטל" התקוממתי מאוד, ביקשתי שמנהל יחזור אליי, חזרה אליי מנהלת שחזרה על אותם דברים "את מחוייבת לשלם לא ביטלת אחרי 24 שעות, תשלמי" אני הייתי בשוק! לשלם 600 ש"ח על אוטו שבכלל לא זז? אין לו ביטוח!, הם אפילו לא ביקשו או רצו לנסות להתחשב, אפילו לא ביקשו איזשהי הוכחה שלא עשיתי טסט עדיין, זה פשוט לא עניין אותם. למרות שאמרתי להם שאני לא מבינה שום דבר בביטוח והכל נעשה בטלפון, (גם ילד קטן יכל לחייג אליהם ולעשות ביטוח על שמי, הם גם לא ביקשו איזשהו תצלום של ת.ז או כל תעודה אחרת לזיהוי, כלומר אם אדם רוצה לעשות ביטוח על שמי הוא רק צריך לקחת את מספר ת.ז שלי ולהגיד את שמי ושהוא מעוניין לעשות ביטוח!) אני חייבת לציין ש600 ש"ח בשבילי הם המון,( אני אשה שגדלה בפנימיות כל החיים ואני מפרנסת את עצמי כל חיי לבד) אין להם תודעת שירות כלל, הם לא הוגנים, לא מתחשבים בכלום, והכי גרוע שהם לא משקפים מלכתחילה שום דבר: לא מסברים שיש לך כך וכך ימים לבטל את העסקה, לא מחתימים אותך על שום דבר ובסוף אתה צריך לשלם סתם, פשוט סתם, מעבר לזה, הם היו כל כך אטומים אליי שהייתי פשוט בשוק!!! 600 שקל על ביטוח שלא היה לי, אני כל כך עצובה מזה, אני ממש מרגישה פריירית!@@@, אני לצערי שילמתי, כי לא רציתי להכנס לפרוצדורה של בתי משפט, לא רציתי שהדבר יטריד את נפשי, אני הצטערתי כל כך לדעת שישנם חברות כאלו אבל היום אני כמעט שנה אחרי הסיפור הזה, לא שוחכת אותו, ולא מפסיקה להתפעל ולספר את הסיפור לאנשים שבהלם מזה, בעלי ואני הבטחנו לעצמנו שלעולם לא ניהיה מבוטחים בביטוח ישיר בשום מקרה@
וכספי סוג הנזק :
החזר כספי, ושילמדו לעשותביטוחים בצורה יותר מסודרת, עם זיהוי מלא, וחתימה על חוזה פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה