פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש אוטומטי של פוליסה נושא התלונה:
גיבנט אולג שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אפעל 35 ק. אריה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי דירה באשדוד והחלתתי לבטח אותה לפי דרישה של הבנק. ביקשתי מ"ביטוח ישיר" הצעת מחיר וקיבלתי אותה די מהר. הצעה הייתה מאוד גבוה יחסית להצעה אחרת שהייתה בידיים שלי ולכן החלטתי לא לבטח בחברה. מה שלא ידעתי, זה שביינתים החברה העבירה את הפוליסה לשיעבוד בבנק שלי ללא הסכמתי והתחילה לחייב אותי על הפוליסה. במשך שנה (שהייתה בשבילי עמוסה בנסיעות לחו"ל) אישתי עקבה אחרי מה שקרה בבנק ולא שמה לב לחיוב יחסית קטן. ביום שבת אחרונה חזרתי מנסיעה שלי לחו"ל וגיליתי מכתב לחידוש אוטומטי של פוליסה, שאני חשבתי שלא קיימת. התקשרתי היום לשרות לקוחת של החברה ואחרי כ-5 דקות המתנה דיברתי עם בחור נחמד בשם ואליד שהסביר לי שתהליך ביטול פוליסה לוקח חודש ושעל חודש הזה הם יחייבו אותי. ביקשתי ממנו למצוא פיתרון לסוגיה זאת, אך הוא חזר וטען בפניי שזה "נוהלים של חברה" ושאין מה לעשות. חזרתי וטענתי בפניו שזה די טיפשי שאני אשלם להם על משהו שאני מבטל ולא רציתי אותו מלהתחילה והוא הציע לי הנחה בגובה 70 ש"ח לביטוח חדש. כאשר ביקשתי הקפאת ביטוח לזמן טיפול בניירת מול הבנק נענתי בשלילה - "זה בניגוד לנוהלים".
סוף פסוק : אומנם מדובר ב-66 שקלים, אך נזק שחברת "ביטוח ישיר" מוכנה לעשות לעצמה הוא הרבה יותר גדול : לקוח מרוצה (גם אם הוא עוזב) = לקוחות אחרים.
כספי סוג הנזק :
החזר או ביטול תשלום עתידי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה