|
|
|
|
|
|
פתיחת פוליסה שלא לצורך |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוקטובר למרות בקשתי לא ביטלו פוליסה שהסתיימה ואף פתחו פוליסה חדשה ללא בקשתי
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול הולם והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
|
פתרון: |
|
|
|