|
|
|
|
|
|
הטעיות, גביית ייתר והתעלמות מפניות |
נושא התלונה: |
שלו אבי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יוני הייתי בקשר עם אנשי 9000000, לכל מסמך שקיבלתי העברתי תגובה בכתב, למרות זאת החיובים היו שונים מהמסוכם. פניותי הטלפוניות לא זכו ליחס בכלל. לתלונתי למפקח על הביטוח זכו למענה (חלקי ולא מדויק)לאחר 3 חודשים
כאשר כנראה עלמנת לסתום את הפה העבירו לי תלוש (מוגבל) למסעדה.
תגובתי לכך היתה בדרשה לפיצוי של קיום הביטוח ללא חיוב/תמורה.
|
בזבוז זמן עלבון, טרטור וכסף קטן |
סוג הנזק : |
דרישה לקיום הכיסוי הביטוחי ללא חיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
ביטוח ישיר |
שם ותפקיד: |
מדובר בפנייה מיום 26/10/05. הלקוח קיבל מענה מסודר מהחברה והעניין הובא לסיומו במסגרת הליכי הרגולטור. |
תגובה: |
הלקוח קיבל מענה מסודר מהחברה והעניין הובא לסיומו במסגרת הליכי הרגולטור. |
פתרון: |
|
|
|