פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מתשובה הוגנת-במענה להתחמקות מתשלום תביעה נושא התלונה:
מרציאנו שרון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.10.09 שלחתי תלונה כנגד הבטוח הישיר , אני מודה לכם על הטפול ועל כך שאני יכולה לשפוך כאן את כאבי, לצערי הרב חברת הבטוח הישיר בחרה בתשובה מתחמקת וסתמית כאשר הפנתה אותי למוקדנים (שירות לקוחות) אשר שם אף אחד אינו מוסמך לענות על שאלות , התשובות שהם נותנים למבוטחים הם מגמגמות ולא ברורות,חבל שאף אחד מפניות הצבור בחברת ישיר אינו יכול לענות באופן ישיר על תלונתי, מכיוון שאין להם תשובות הם רק רוצים לטרטר מבוטחים לגרום להם עוול ועוגמת נפש להטריד את בית המשפט ולממן את העורכי דין.
כמה חבל שהם משקיעים הון תועפות על פרסומות בטלויזיה בכדי "שנעזוב את הסוכן בטוח האישי ונעבור אליהם", איזה פרסומת גרועה, הרי כל מי שעוזב את הסוכן האישי שלו ונכווה מבטוח ישיר כמונו לא צריך לפרסם בטלויזיה בהון תעופות מספיק שהוא מעביר בעם ישראל הקטן שלנו מפה לאוזן את חוות דעתו על בטוח ישיר ואיזה נזק היא גרמה לנו בחיים וכמה שהם התנהגו בחוסר מקצועיות בחוסר יושר ובחוסר אמון במבוטחים ובזלזול וזאת לאחר שנאמר להם כל האמת .
ולכן לכל מי שקורה תלונה זו הזהרו על נפשותיכם , כי מה שקרה לנו קורה לעוד המון מאז שקרה לנו התאונה אנחנו כל יום שומעים על עוד ועוד מקרים של מבוטחים שדחו את תביעתם על לא עוול בכפם, חברת בטוח ישיר מתנהלת באופן גורף בתביעות בצורה שכזו. וגורמת לעצמה נזק בלתי הפיך כי הרי מי "שנכווה ברותחין נזהר בצוננים".
תודה על הקשבתכם.
טרטור סוג הנזק :
תשלום מיידי של מלוא הנזק פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה