פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים לאחר ביטול פוליסת אופנוע וטרטרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אבי ברשותי היה אופנוע חדש (נרכש בסוכנות בחודש09\9 ) מסוג קאווסאקי 750 סמק שבוטח בביטוח ישיר חובה וצד ג' .
לאחר שלושה חודשים ב4.11.09 נאלצתי למכור ולמחרת ביקשתי לבטל את הפוליסות של החובה והצד ג' ,ביקשו לשלוח להם את החובה טענתי שברשותי רק
צילום שזה מה שהם פקססו לי ביום שקיבלתי אותו אז ביקשו שאפקסס להם הצהרה שהביטוח המקורי אבד .
שלחתי להם את שביקשו בדואר עברו שבועיים ויותר התקשרתי לברר מה קורה ואז אמרו לי שזה מתעכב כי זה קשור לחברת "הפול" וששוב אפקסס להם הצהרה על אובדן
ושוב פקססתי .
אוקיי המתנתי עוד שבוע ויותר ואז שוב התקשרתי לברר ואז אמרו לי שזה לא בטיפול כי לא שלחתי העברת בעלות .טוב פקססתי את העברת הבעלות(נציגה בשם אילנה אמרה שהיא אישית מוודא)
וחיכיתי כעבור זמן התקשרתי שוב וגם הפעם הם לא קיבלו שוב שלחתי פקס ב 20.12.09 (עבר כבר חודש מהפעם הראשונה שהתקשרתי)רק שהפעם החלטתי להתחיל לשמור אישורי פקס.
ואז התקשרתי שוב לברר ושוב אומרים לי לא קיבלנו לאחר דין ודברים אם הנציג
הוחלט שאני אפקסס שוב והפעם הוא יודע שמגיע פקססתי שוב ב24.12.09(באותו היום מיד לאחר השיחה)אותו נציג (בשם עידו למיטב זיכרוני)אישר את קבלת הפקס ואפילו הקריא לי בטלפון את פרטי העברת הבעלות .
היום בתאריך 6.01.2010 אני מתקשר לברר מדוע עדיין אני לא מקבל שום החזר בעוד הם מחייבים את חשבון האשראי שלי כל חודש בחודשו
ולהפתעתי נציגה בשם רונית אומרת לי שהם עדיין מחכים לעברת הבעלות שטרם שלחתי להם ולאחר ששוב הסברתי את כל מה שעבר עלי ולאחר המתנה
שבה כנראה עשתה בדיקה של כל הפניות הקודמות שלי אז היא אומרת לי שהיא רואה שכן הגיע פקס ושאישרו שהוא אכן הגיע שכנראה היה איזה "בג" והעברת הבעלות לא נסרקה ואני צריך לפקסס אותה שוב (כל פקס עולה לי כסף אין ברשותי פקס)והפעם היא תוודא שזה יגיע(בדיוק כמו קודמיה )
אמרתי שאני לא מתכוון לשלוח והיא מבחינתה אמרה שאני ייעשה מה שאני חושב אבל לה אין מה לעשות בלי העברת הבעלות . פו נשברתי ואני לא עובר לסדר היום!
אני מתכוון לתבוע על עוגמת הנפש שנגרמה לי
ואני מקווה שתטפלו שלא ישנו מקרים וטרטורים כאלה .
נכון להיום הכסף לא הוחזר

בתודה אבי


העתק
המפקח על הביטוח
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרה מיידית של הכסף ופיצויי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה