פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש פוליסת ביטוח לרכב(מקיף ללא החובה) ללא הסכמתי ובסכום גבוה יותר נושא התלונה:
אדריאן ערן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מבוטח בביטוח ישיר ובסוף השנה של הביטוח הם חידשו לי את הפוליסה מבלי להתריע ומבלי לומר לי שהם העלו את תעריף הביטוח לרכבי.
הם חידשו לי את הביטוח המקיף לרכב בסכום גבוה יותר מהמקורי וזאת לאחר שלא ידעתי על כך שהם חידשו ועל העלאה בכלל.
הם חייבו אותי בסכום של 478 ש"ח בתאריך - 15.10.09
ובסכום של 93.62 ש"ח בתאריך 29.12.09 וזאת לאחר שביטלתי את הביטוח ואמרתי להם במפורש שהם חידשו את הביטוח על דעת עצמם ולאחר העלאת תעריפים ללא ליידע אותי. תוך כדי שליחת יד לחשבון הבנק שלי וזאת לאחר שדיברתי איתם והיסברתי להם.
ביקשתי בירור והם הזמינו שיחת בירור לפני יותר מחודשיים ולא חזרו אלי עד עכשיו עם תשובות. דיברתי עם הנציגה מרסל בטלפון שאמרה לי שהיתה בעיה עם השיחה. כך מתנהלת חברה מתוקנת בישראל???
גם כשביררתי לגבי תעריפי הביטוח , כמה נציגים נתנו לי מחירים שונים וזאת מכיוון שהם טעו בחישוב הגיל שלי על פי תאריך הלידה שמעודכן אצלהם במערכת, ובזה נציג הודה.
אז יכולים לחייב אזרחים במחירים שונים על אותה סחורה! וזאת מכיוון שהם לא יודעים לחשב שנים מתאריך הלידה!
פשוט בושה וחרפה.
לאור התנהלות זאת עברתי לחברת ביטוח אחרת ואני שוקל להעביר את אמא שלי חברת ביטוח באם הטיפול לא יהיה לעניות דעתי.
בתודה מראש, ערן אדריאן.
כספי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה