פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי במרמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אחה"צ , התקשרו לאבי מביטוח ישיר ואמרו לו אם הוא מעוניין להצטרף לביטוח חיים בחברתם. אבי שקם משינה אמר לסוכן המכירות שאינו מעוניין, סוכן המכירות אמר לו שהוא ישלח לו את הפרטים הביתה. יום למחרת הוא מקבל פוליסה שרשומה על שמו.חייבו אותו מכ. אשראי שנמצא במערכת אצלהם כי יש לו ביטוח רכב שם.הפוליסה ל30 שנה!!!! יום למחרת התקשרנו לבטל זאת , מעבירים אותנו מאחד לשני במשך שבוע. לבסוף אמרו שזה יתבטל. כעבור שבוע אבי מגלה שהחיוב נעשה בכ. אשראי בסכום של 85 ש"ח ושוב התקשרנו ושוב מעבירים מאחד לשני, פתאום מעונינם לשמוע את השיחה
כספי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה