|
|
|
|
|
|
חיוב כרטיס אשראי במרמה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחה"צ , התקשרו לאבי מביטוח ישיר ואמרו לו אם הוא מעוניין להצטרף לביטוח חיים בחברתם. אבי שקם משינה אמר לסוכן המכירות שאינו מעוניין, סוכן המכירות אמר לו שהוא ישלח לו את הפרטים הביתה. יום למחרת הוא מקבל פוליסה שרשומה על שמו.חייבו אותו מכ. אשראי שנמצא במערכת אצלהם כי יש לו ביטוח רכב שם.הפוליסה ל30 שנה!!!! יום למחרת התקשרנו לבטל זאת , מעבירים אותנו מאחד לשני במשך שבוע. לבסוף אמרו שזה יתבטל. כעבור שבוע אבי מגלה שהחיוב נעשה בכ. אשראי בסכום של 85 ש"ח ושוב התקשרנו ושוב מעבירים מאחד לשני, פתאום מעונינם לשמוע את השיחה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 |
פתרון: |
|
|
|