פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במשלוח טופס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 10.3.10 ביקשתי טופס אישור להצהרת הון לשנת 2008 של הקרן בלבד ללא הרווחים. נאמר לי שצריך להכין טופס מיוחד, ושהוא יישלח תוך 24 שעות. עד לתאריך 14.3.10 לא קיבלתי את הטופס האמור, ורק אחרי תחינות ובקשות, הסכימו לשלוח לי את הטופס תוך חצי שעה, (בשעה 11:20). בסופו של דבר, האישור הגיע רק בשעה 12:06. האם זה שירות?

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה