|
|
|
|
|
|
עיכוב במשלוח טופס |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 10.3.10 ביקשתי טופס אישור להצהרת הון לשנת 2008 של הקרן בלבד ללא הרווחים. נאמר לי שצריך להכין טופס מיוחד, ושהוא יישלח תוך 24 שעות. עד לתאריך 14.3.10 לא קיבלתי את הטופס האמור, ורק אחרי תחינות ובקשות, הסכימו לשלוח לי את הטופס תוך חצי שעה, (בשעה 11:20). בסופו של דבר, האישור הגיע רק בשעה 12:06. האם זה שירות?
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 |
פתרון: |
|
|
|