פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טלפוני גרוע מאוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כשלושה ימים קיבלתי מכתב מחברת ביטוח ישיר, בה אני מבוטחת, ובו בקשה לחידוש פוליסת חובה לרכב. היום, יום ראשון, 30/5/10, פניתי לחברת ביטוח ישיר על מנת להסדיר את התשלום על חידוש הפוליסה שתוקפה פג מחר.
בפעם הראשונה שהתקשרתי, המתנתי כ-15 דקות, ויתרתי וניתקתי.
בפעם השנייה שהתקשרתי, בחרתי לשלם באמצעות המענה האוטומטי. הכנסתי את כל הפרטים הרלוונטיים, כולל פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי, לא שיחה קצרה. בסיום התהליך, נשמעה הודעה אוטומטית שטוענת כי חלה תקלה והפרטים לא נקלטו. הועברתי לנציג שירות. לאחר המתנה נוספת של כ-15-20 דקות, הגעתי למוקד השירות, רק בשביל לשמוע שאין נציגים פנויים, ושעלי להשאיר פרטים על מנת שיחזרו אלי כשיהיה נציג פנוי. השארתי שם ומספר טלפון. לאחר כמה שעות שלא קיבלתי טלפון, התקשרתי שוב למוקד, בערך בשעה 8 בערב. ניסיתי שוב לשלם באמצעות המענה האוטומטי. שוב, עברתי את כל התהליך המייגע של הכנסת הפרטים, ושוב בסופו, קיבלתי את אותה הודעה שאומרת כי חלה תקלה, הפרטים לא נקלטו, ושאני מועברת לנציג על מנת לשלם. כאשר הועברתי למוקד, הגעתי למענה קולי נוסף, שהפעם אמר ששעות הפעילות של המוקד הסתיימו. זאת, כמובן, מבלי שאף נציג חזר אלי במהלך שעות הפעילות. ביקשתי להגיע למוקד חירום. כאשר הגעתי לנציג, הסברתי לו את כל התהליך הארוך והמעצבן שעברתי עד כה. הוא הסביר שאין דבר שהוא יכול לעשות בנידון, מאחר והוא נציג של מוקד חירום המטפל בתאונות. שאלתי אותו מי, אם כן, יכול לעזור לי. הוא הסביר לי שמוקד החידושים נסגר להיום. אמרתי לו שתוקף הביטוח פג מחר, ושאלתי אותו מה אני אמורה לעשות לאור השירות המחפיר שקיבלתי. הוא המשיך וחזר על כך שאין לו מה לעשות בנידון. אמרתי לו שאף על פי שאני מבינה שהוא נציג חירום, הוא עדיין נציג של החברה, ושאלתי אותו האם ביטוח ישיר מתנערים ממני כלקוחה. הוא חזר על דבריו. הבנתי שאין עם מי לדבר.
לאחר הפיאסקו בטלפון, פניתי לאתר החברה.
לאחר שנרשמתי לאתר, מילאתי את כל הפרטים הרלוונטיים שוב, כולל פרטי כרטיס אשראי, הופיעה ההודעה הבאה על המסך: "על מנת להסדיר את התשלום יש לפנות למוקד בטלפון 03-5555555".
בתור חברה הטוענת בצליל ההמתנה שלה שיש לה "שירות מנצח", מדובר בשירות הכי גרוע שקיבלתי כבר הרבה זמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מחברת ביטוח ישיר פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי תגובה:
. נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה