פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון :תלונה בגין שירות לקוי ובקשה לטיפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון :תלונה בגין שירות לקוי ובקשה לטיפול
כלקוחות של חברת ביטוח ישיר, בעלי ביטוחים בגין 3 רכבים, 2 ביטוחי דירות ומספר ביטוחי חיים, אנו מכבדים מאוד את החברה.
לכן, מה רבה היתה הפתעתנו לנוכח הטיפול הרשלני, שלא לומר ההזוי, ברכב סיטוראן ג'אמפי, (להלן:"הרכב"), במסגרת תביעה מס' 585017 (מס' תיק התביעה בחברה). כל זאת כדלקמן:
לנוכח תאונה בה היה מעורב הרכב, נפתח ביום 20.5.10 תיק במחלקת התביעות בחברת ביטוח ישיר.
לאחר שעשינו את כל התיאומים מול מוקד התביעות ובחרנו מוסך, התקשר אלינו נציג מחברת הביטוח, והמליץ לנו להעביר את הרכב למוסך שלטענתו יהיה טוב יותר, זאת במסגרת "הסדר הביטוח". נציג החברה המליץ על מוסך "הילוך שישי" באזור (להלן:"המוסך").
אבקש להדגיש, כי במסגרת שיחתנו עם נציג החברה, נאמר לי באופן מפורש שאומדן הנזק הגבוה ביותר יכול להגיע לסכום ידוע מראש(המרכיב-השתתפות עצמית,כינון,העדר תביעות) ולא מעבר לכך.
לאור המלצת הנציג שלחנו את הרכב למוסך זה כבר למחרת.
שמאי מטעם החברה בדק את הרכב ביום 24/05/10 ואישר נזקי פחחות בסך של 7344.75 ש"ח
למעלה משבוע לאחר מכן, ביום 31/05/10 נזכר, מנהל העבודה במוסך, ליצור עימנו קשר וטען בפנינו כי טרם נעשה כל טיפול לרכב, זאת מאחר ולטענתו, מעבר לנזקי הפח, קיימים נזקים נוספים אשר על מנת לתקנם, עלינו לשאת בתשלום בסך 3,500 ₪, ישירות למוסך. זאת כמובן מעבר להשתתפות העצמית בה התחייבנו לשאת.
לאחר שהודענו למנהל העבודה שאנו לא מתכוונים לשאת בכל תשלום מעבר להשתתפות העצמית ולאחר שעירבנו בדבר נציגים מטעם חברת הביטוח ובכלל זה, שמאי הבית של החברה, תוך הבהרת עמדתנו, כי על חברת הביטוח החובה להשיב את מצב הרכב לקדמותו טרם קרות התאונה, דהיינו למצב שבו הרכב פעיל ונוסע, הצטמקה דרישתו של מנהל העבודה ל-350 ₪.
בהתחשב במצב בו היינו מצויים, בו מוחזק רכבנו, משותק, במוסך כבר למעלה משבוע ימים, הסכמנו בלית ברירה לתוספת תשלום זו, תוך הבטחה של מנהל העבודה במוסך לטיפול מהיר ברכב.
נבקש להדגיש, כי מאז אותו יום, אנו מצפים לטלפון המיוחל מהמוסך, אשר יודיע לנו על ביצוע התיקונים ועל שחרורו של הרכב.
אלא שלתדהמתנו,לאחר 15 (!)ימים מפתיחת התיק ולאחר התחייבותו של המוסך לסיים כבר את הטיפול ברכב. התקשר אלינו מנהל העבודה להודיע כי כלל לא החלו לטפל ברכב וכי בבדיקה שנערכה היום נמצאו תקלות נוספות, שאין באפשרותו לטפל בהן וכי עלינו להוציא את הרכב מהמוסך למוסך אחר, לתקן את התקלות הפנימיות ברכב ורק אז להחזיר את הרכב למוסך שלו לתיקון פגיעות הפח – כל זאת, כמובן על חשבוננו.
אני סבורה, כי אין צורך להכביר מילים אודות התרעומת שאחזה בנו לנוכח תשובה זו.
אבקש להדגיש, כי המדובר ברכב המשמש כרכב עבודה והשבתתו לתקופה כה ממושכת גורמת לנו להפסדים מרובים.
אני סבורה כי על חברת ביטוח, לה אני משלמת מידי חודש סכומים ניכרים בגין הביטוחים שפורטו לעיל, להשיב לי את הרכב במצבו התקין לפני קרות התאונה.
בוודאי שאין זה מתקבל על הדעת כי חברת הביטוח תפנה אותי למוסך, אשר מחזיק את הרכב כבר למעלה משבועיים מבלי לתקנו, תוך המצאת/מציאת תקלות חדשות לבקרים, כאשר בסופו של דבר הוא טוען כי הוא כלל אינו מסוגל לתקן את הרכב וכי עליי להעבירו למוסך אחר.
עם כל הכבוד, המדובר בטענות אשר אין מקום להעלותן למעלה משבועיים לאחר הכנסת הרכב למוסך ואנו מצפים, בדיוק על פי תנאי הפוליסה בגינה אנו משלמים, כי הרכב יתוקן, בדיוק כפי שהיה טרם התאונה.
לאחר שטענותיי בפני נציגי שירות של חברתכם נותרו ללא מענה, אני פונה אלייך בכל לשון של בקשה להתערב בעניינו ולפעול לפתרון העניין בהקדם האפשרי,וכולי תקווה כי תלונה זו תעזור.
כאמור, כל יום ללא הרכב גורם לנו להפסדים ניכרים.עד לרגע זה חברת הביטוח מתנערת מאחריות הנזקים לרכב,למעט נזקי פח קלים.
כספי סוג הנזק :
השבת המצב לקדמותו,לה חברת הביטוח מחוייבת. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה