פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת באספקת רכב חלופי ובתשלום על אבדן גמור לרכב. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מירס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתה לנו פוליסה בביטוח ישיר עם כיסוי על מקרה של אבדן גמור וכמובן רכב חלופי במקרה שכזה.
התאונה קרתה ב20/12/10 ועדיין לא קיבלנו רכב חלופי אפילו...
הם טוענים עכשיו,אחרי יותר מחודש, שהם רוצים לעבור שוב על ההקלטות של "רכישת הביטוח" בזמנו כדי לוודא מי הנהג העיקרי ברכב...
אני כבר לא נהגת חדשה ממזמן ואבא שלי בטח שלא,לכן עשינו ביטוח שכל מי שסיים להיות נהג חדש\צעיר ,יוכל לנהוג עם כיסוי מלא.
אני הבעלים הרשומה של הרכב בעוד שאבא שלי נסע עליו רוב הזמן,זה גם מה שאמרתי בשיחות מולם ואין לי בעיה שיבדקו את ההקלטות אבל עכשיו הם טוענים שזה ייקח עד 30 יום לבדוק את ההקלטות...
לצערי,סבורה אני , ע"פ כל התלונות הקודמות שקראתי,כי גם אחרי שישמעו את ההקלטות,שוב ימצאו סיבה חדשה כדי לעכב את התשלום ואת הטיפול בנו,כי כך נתנו לנו להרגיש מההתחלה.
יתרה מכך,פניתי אליהם כדי לקבל טלפון \פקס של מחלקת פניות הציבור והנציגה (נטלי) אמרה שאין להם מחלקה כזו.
היא אמרה שפניות הציבור זה גוף ציבורי (?) ורק אחרי שחזרתי על הבקשה כמה פעמים והייתי צריכה לבקש ממנה שתשים אותי על המתנה ותבדוק עם מנהל\אחמ"ש כיוון שחייבת להיות להם מחלקה כזו היא חזרה אליי עם מספר פקס ואמרה "באמת שאני אדאג להציף את הבקשה שלכם ולדאוג שמנהלת התיק תזרז את הנושא,אין צורך לפנות אליהם"
ולחשוב שבשבוע שלאחר התאונה עוד הייתי תמימה וביקשתי מהם בכל לשון של בקשה שיזרזו את העניין של הרכב החלופי כדי שיהיה לנו רכב בסופ"ש ושלא נתקע ללא תחבורה...
מודה מראש על הטיפול,
סיון.
לזרז את הטיפול ולקבל את כל מה שמגיע לנו ע"פ הפוליסה,לא דרשנו מעבר לכך מעולם. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
בן, נציג ביטוח ישיר on שם ותפקיד:

שלום סיון,

צר לנו לקרוא את תחושתייך כפי שעולה מהודעתך, נשמח לבדוק את עניין הפוליסה.
נציגנו יצור יצור איתך קשר בהקדם.

תודה רבה,
בן,
נציג ביטוח ישיר online
תגובה:

יצירת קשר עם הלקוחה לברור נוסף
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה