פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אוטומטי למרות בקשות מפורשות לא לחדש נושא התלונה:
פרץ תמר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2010 רכשתי דרך חברת ביטוח ישיר פוליסת ביטוח לרכב.
לאחר כארבעה חודשים (אוקטובר) אחרי שקיבלתי שירות גרוע במיוחד, טרחתי להודיע לחברת ביטוח ישיר שאיני שבעת רצון מרמת השירות ושאני מודיעה כי איני מתכוונת לחדש את הפוליסה או להתקשר עם חברה זו אי פעם בעתיד.
חברת ביטוח ישיר כיבדו את בקשתי ולא התקשרו לגבי חידוש הפוליסה שמסתיימת בחודש יוני 2011 ואני רכשתי ביטוח מחברה אחרת.
ואולם, בבדיקה שגרתית בחשבוני החודשי, ראיתי שחברת ביטוח ישיר, על דעת עצמה, ללא ידיעתי או הסכמתי חידשה את פוליסת הביטוח שלי.
כאשר התקשרתי לחברה הם ניסו לשכנע אותי להישאר ולקבל את הפוליסה שנרכשה עבורי ולבטל את הפוליסה השניה. אין גבול לחוצפה!!!!

כספי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה