פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קנס בצורה לא חוקית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות פשלה חמורה של ביטוח ישיר, ביקשתי לבטל את הביטוח המקיף לאופנוע, אשר חודש באמצע חודש יוני 2011. הבקשה לביטול בוצעה בתאריך 11.7.11.
הובטח לי שיחזרו אליי אך לא חזרו ולכן למחרת יצרתי קשר עם הביטוח שנית (באמצעות הטלפון) ונאמר לי שיבוטל הביטוח אך יש קנס של 30% מסכום הפוליסה, שמורכב מ-10% על ביטול פלוס 10% עבור כל חודש שבוטחתי מאז החידוש, שזה יוני ויולי, למרות שעבר רק חודש אחד סה"כ (אפילו לא).
שני דברים מאד חשובים:
1. כשביצעתי את הפוליסה טלפונית, לא נאמר לי שהפסקת הביטוח תחייב אותי בקנס.
2. מעולם לא חתמתי על חידוש הביטוח או על שום מסמך אחר.

עוד לא חוייבתי, אך נאמר לי שאני עתידה להיות מחוייבת על סכום של כ-350 ש"ח.
זה אינו חוקי, וברצוני לבטל את הקנס לפני שיבוצע.
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
בן, נציג ביטוח ישיר on שם ותפקיד:

שלום נעה,


נשמח לבדוק מולך את עניין הקנס. חשוב לנו מאוד לטפל בפנייתך כמה שיותר מהר וכמובן לשביעות רצונך.

נציגנו יצור איתך קשר בהקדם.

תודה,

בברכה,


בן, נציג ביטוח ישיר Online

תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה