פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה להליכי הוצאה לפועל בגין פוליסה צד ג שכלל לא ביקשתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשהסתיימה תקופת ביטוח החובה וצד ה ג לרכבי, יצרתי קשר עם חברת ביטוח ישיר בבקשה לשלוח לי פוליסת ביטוח חובה אותה אשלם במזומן וכן טפסים רלוונטים לביטוח צד ג אותם אעביר להוראת קבע במידה ואחפוץ בצד ג שוב. תעודת ביטוח החובה הגיעה בדואר ושולמה מיד. טפסי הוראת קבע לביטוח צד ג, לא נשלחו ולא הגיעו. מבחינתי, הביטוח הסתיים, טפסים לא נשלחו לי הוראת קבע לא חתמתי ולכן אין לי ביטוח צד ג.
כחודשיים לאחר מיכן, פנתה אלי נציגה של ביטוח ישיר בטענה שאני חייב להם כסף (218 ש"ח) על ביטוח צד ג שביקשתי לשלם, וכי הייתי מבטוח חודשיים ולכן עלי לשלם. לא ברור לי כיצד פוליסה שלא שולמה מחוייבת בתשלום וכן לא ברור לי, מדוע בקשתי למשלוח הוראת קבע חידשה אוטומטית את הפוליסה, שכלל לא הייתי בטוח שאני חפץ בה. בשיחה שערכתי עם נציגה של חברת הביטוח, סוכם כי יאתרו את השיחה שלי עם נציג השירות ובמידה ויתברר כי לא הבעתי הסכמה או רצון מפורשים לחדש את הביטוח, תביעתם לתשלום תבוטל. הובטח לי כי יחזרו אלי תוך 10 ימים. נכון להיום (07.08) קיבלתי מכתב התראה בטרם הגשה לביצוע של תביעה על סכום קצוב ובוא דרישה לתשלום של 393 ש"ח (כולל הוצאות עורך דין) וזאת מבלי שחברת הביטוח יצרה עימי קשר כפי שסוכם. אבקש את עזרתכם בטיפול בתלונתי מאחר ואת נציגי השירות של חברת הביטוח אינני מצליח לתפוס יותר.
כספי סוג הנזק :
ביטול כל חיוב וביטול תשלום לעורך דינה של החברה. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:

אנו מודים ללקוח על פנייתו. היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.


נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם.

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה