פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה רמאית - משנה תנאים בשיטת מצליח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי ביטוח חובה ומקיף דרך החברה בעלות 2400 +1357 על שמי ואשתי .החברה שלחה מפרט של הביטוח וטופס לחתום שהכל נכון רק שהיתה טעות
הייה רשום הנהג הצעיר ביותר הוא הנהג העיקרי ברכב ומה שנכון זה שהנהג הצעיר ביותר-אשתי היא לא הנהגת העיקרית ברכב אלא אני - שלחתי מכתב לעדכון
שלחו חזרה מכתב עם הפירוט ובו העלו את המחירים של ההשתתפות עצמית והעלו את מחיר השתתפות עצמית מוקטנת לתיקון במוסך הסדר העלו את מחיר פרמיה שנתית לביטוח מקיף ואת מחיר שירותי הגרירה הם מנצלים את הרשימה הארוכה שלהם כדי לשנות מחירים בלי שאנשים ישימו לב . בשיחת טלפון עם נציגה נמסרו הפרטים והבטיחה לתקן ולא תיקנה . בשיחה נוספת טענו שאי אפשר לתקן כי לא שילמתי יותר במחיר הכולל . למרות שהתעקשתי שבמקרה של תאונה אני כן אצטרך לשלם יותר כי שינו לי את התעריפים נתקלתי באטימות ובטענה שהנציג כן הודיע שהמחיר ישתנה . למרות שזה לא נכון , ביקשתי שיקשיבו לשיחה היות והיא מוקלטת וגם לכך לא הסכימו . רק התעקשו איתי שקיבלתי הנחות בזמן הפוליסה ולמה אני מתעסק בפרטים שבתוך הפוליסה אם אני משלם אותו דבר ? כזאת אטימות של צוות ביטוח מעולם לא נתקלתי . מה שבטוח שבשנה הבאה אני מעביר את עצמי,רכב שני,אבא ואמא של אשתי ו 4 אחיות שלה לחברה אחרת .
אפילו לא ביקשתי הטבה על כך שיש לי יותר וותק ממה שהם רשמו ועדיין הם לוקחים תשלום גבוה יותר ללא סיבה . כמובן שמנהל קיבלתי רק אחרי שעה של שיחה עם מוקדנית שלא עזרה ולא הסכימה "להטריד" אותו ולבזבז לו את הזמן וגם המנהלת לא עזרה בכלום ולא ניסתה אפילו .
רק ניסתה לשכנע אותי שקיבלתי הנחת אינטרנט והנחת היעדר תביעות ככה שאני משלם פחות ממחיר המחירון של 5733 שח
השיחה האחרונה נערכה ב 16.8 מ 1200 עד 1300
עוגמת נפש סוג הנזק :
אמינות , שקיפות , לתת את הפוליסה שהובטחה ועליה חתמתי בתנאים שחתמתי עליהם פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:


אנו מודים ללקוח על פנייתו. היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח

נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה