פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר- ביטוח ישיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו ביטחנו את הנכס שבבעולתנו בבטיוח ישיר מזה שנתיים. לפני מועד חידוש הפוליסה יצרתי קשר עם נציגת ביטוח ישיר, הודעתי שברצונינו לבטל את הפוליסה בתאריך החידוש (1.8.11) , חזר אלי נציג שירות נוסף ושאל לסיבה והסברתי.
נפרדנו לשלום והבנתי שהפולסיה מבוטלת. לאחרונה קבלתי מכתב מהבנק שהודיע לי שביטוח ישיר הציג פוליסה מחודשת על אף שאנו כבר מבוטחים בחברת מגדל.
פניתי לביטוח ישיר היום- בקשו פתאום טופס הסרת שעבוד- פניתי שוב לבנק טפחות בבקשה להמצאת האישור הנכסף- והם שלחו אלי טופס (שנשלח כבר לביטוח ישיר ב-1.8.11 ) המודיע על כך שנתקבלה פוליסה חדשה לנכס ובסעיף השני כתוב במפורש שחב' ביטוח ישיר משוחררת מהפוליסה המדוברת. אך אישור זה לא נתכבד ע"י חברת ביטוח ישיר. בקשו טופס הסרת שעבוד מיוחד.
שוב מצאתי עצמי ממתינה בטלפון לבנק טפחות אשר לא הבינו מדוע חב' ביטוח ישיר שונה מכל החברות המסתפקות באישור זה.
כעת גם התקשורת עם ביטוח ישיר לא בסדר- ניסינו לעשות שיחת ועידה עם הבנק - נותרתי ללא מענה.
מה שבטוח, ביטוח לעולם לא אעשה בחברה מסורבלת שכזו, מכל סוג שהוא.

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:

אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.

נשלח למבוטחת אישור ביטול הפוליסה במייל והפוליסה אכן בוטלה על פי בקשתה

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצרנו קשר עם הלקוח המבוטח והפנייה טופלה הבוקר ללא הקשר למכתב התלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה