פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת סכום של 240 ש"ח ברמאות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי הצעת מחיר לביטוח רכב של בני לוי אוהד בערך ב-26/6/2011 כאשר הביטוח מתחיל ב-1/7/2011.ההצעה היתה על 956 ש"ח.
הסכמתי להצעתם ואכן שלחו אלינו את מסמכי הביטוח.
בתאריך 7/8/2011 קיבלנו מכתב על עדכון דמי הביטוח וזאת מכיוון שהם מורידים את ההנחה של העדר תביעות מכיוון שאין להם מסמך העדר תביעות.
הבן שלי יש לו פעם ראשונה בחייו רכב בסה"כ כשנה.
פניתי לחברת הביטוח שהיה מבוטח בה שנה אחת בלבד -חב' שירביט.
קיבלתי מהם אישור העדר תביעות על שנה אחת אחרונה.
שלחתי לביטוח ישיר את האישור כפי שביקשו.
אך חזרו אליי וביקשו אישור ל-3 שנים.
התקשרתי לנציגה בביטוח ישיר בשם שרית וסיפרתי מה קורה ושהבן שלי יש לו רכב פעם ראשונה בחייו רק שנה אחת.
וכאן מתחיל הסיוט אשר גרם לי ונתן לי להרגיש איך המוקדניות מונחות ע"י המנהלים שלהם להביא את הלקוח למצב של חוסר יכולת להתמודד מולם בדיבור וסיפור אמת.
הנציגה כל מה שידעה לתת תשובה שחוזרת על עצמה מס' רב של פעמים והיא:
אולי כאשרהנציג שנתן לך הצעת מחיר שאל אותך אם יש העדר תביעות 3 שנים
ואתה ענית שכן.
נבדוק את השאלה אפעפ"י שאיני זוכר או גם אם עניתי נכון,הרי זה ברור שאין לו תביעות אפילו 27 שנים-כל חייו,הרי יש לו רכב רק שנה אחת.
ואז הנציגה שוב חוזרת על השאלה.
כאן כבר לא היו לי מילים הרי היא לא מקשיבה להסבריי,אלא מונחית רק לחזור על השאלה שלה שוב ושוב,
היא הציעה להזמין את ההקלטה ולשמוע מה אני עניתי על העדר תביעות של שלוש שנים.
שוב אמרתי לה שאין הגיון בשאלה.
בכל אופן נראה כי מדיניות החברה היא לגזול עוד כסף שלא התבקש בהצעת המחיר.
בפרסום באתר שישימו לב האנשים לאן נכנסים,מקרה זה דומה למקרי רמאות אחרת שלהם שפורסם באתרכם
שימו לב.

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:


אנו מודים ללקוח על פנייתו. היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח

נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה