פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת, אי התייחסות, אי קיום הבטחות, זילזול נושא התלונה:
שטרן אוריאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חירש, ובביטוח ישיר יודעים זאת, כי מבוטח אצלם כ20 שנה בביטוחי רכבים שלנו כל השנים.העברנו לביטוח ישיר גם את הביטוח תכולה וביטוח למוצרי חשמל(אחרי הרבה שנים עם AIG - שבשנתיים אחרונות נתנו שירות לא טוב למוצרי חשמל דרך קבלן משנה).עד היום לא קיבלנו את הפוליסות של הדירה, ושל הביטוח למוצרי חשמל(מה מבוטח, איפה מקבלים שירות, ומה מכוסה בביטוח ניידים ולפטופים שהוספנו וגם לא קיבלנו פירוט ופוליסות). הם כבר חייבו אותנו ב3 תשלומים, ועדיין לא קיבלנו גם את העידכון לפוליסה שהוספנו, למרות תכתובת במיילים כבר 3 חודשים עם בר סער, אסתי כהן,אירנה, מוטי ועוד. שהבטיחו מספר פעמים במיילים ששלחתי כל שבוע במהלך חודשים אוקטובר, נובמבר דצמבר.
שנים לא ראיתי כזה זילזול, אי יחס, אי קיום הבטחות, סחבת באף חברת ביטוח כמו שעשו לי ב3 חודשים של מיילים וגם פקסים, כי אנחנו חירשים ולא שומעים טלפון,
אפילו פיצוי עם תווי קניה על 100ש הם לא שלחו לי-שלחו מעטפה עם מכתב אבל ללא התווי קניה.....
מה עלי לעשות? כל שבוע קיבלתי הבטחה מאסתי כהן ששולחת הפוליסות......
הכל כתוב במיילים ששמרתי אצלי במחשב-תכתובת אין סופית מאז 27/09/2012 ועד אמצע דצמבר 2012
אז אני לא יודע במה אני מבוטח, בכמה אני מבוטח,ולא יודע מה יקרה במידה ותהיה שריפה, גניבה או אבידה.
וכבר חייבו בתוספת ביטוח לאובדן דברים מחוץ לבית, אבל אצלי אין מסמך שמאשר שאני מבוטח בכל הסיפור הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל הכל, להחזיר כל הכסף ולחזור לביטוח דHרה AIG שיחסית לביטוח ישיר כבר יותר טובים בביטוח תכולת דירה ותיקון מוצרי חשמל פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה