פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי על פוליסה שביקשתי לבטלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-7.1.13 פניתי לחברת ביטוח ישיר בכדי לקבל הצעת מחיר לביטוח מקיף לרכב שלי. קיבלתי הצעת מחיר מהנציג והסכמתי לבצע את הביטוח, עניתי לנציג על שאלותיו ובנוסף אמר לי שעליי לבצע בדיקת מיגון לרכב. מסרתי לו את מספר כרטיס האשראי שלי לצורך תשלום עבור הביטוח. לאחר שדיברתי עם נציגה משירות הלקוחות נודע לי שמכיוון ויש לי תביעה בעבר הביטוחי שלי וכביכול לא דיווחתי עליה הביטוח שעשיתי זה עתה לא תקף (כנראה שהנציג שדרכו עשיתי את הביטוח שאל אותי על כך אך ממש לא היה לי ברור ההסבר שלו על תביעות שהיו לי בעבר). לאחר שביקשתי מאותה נציגה שהנציג ששוחח עימי יחזור אליי נאמר לי על ידו שהוא יעביר את הנושא לטיפול. חזר אליי באותו היום נציג בשם איציק תותחני מאגף המכירות ואמר לי שלאחר בדיקה יוכל להחריג את התביעה שלי מהפוליסה ושאין עם זה בעיה, אמרתי לו שאם כך לא אבטל את הפוליסה. כשנסעתי לבצע את בדיקת המיגון לרכבי למקום אליו שלח אותי איציק נאמר לי על ידי מבצע הבדיקה כי עליי להתקין כספת מסויימת ברכב בעלות של 500 שקלים כדי שהביטוח יהיה תקף. במקביל בדקתי עלות של אותו ביטוח בחברה אחרת שהציעה לי מחיר זול יותר ולא חייבה אותי להתקין את אותה הכספת. ביקשתי מאיציק שוב לבטל את הפוליסה כיוון שאני לא מוכן לשלם 500 ש"ח נוספים עבור הכספת בנוסף לעלות הביטוח, איציק אמר שיבדוק את העניין ויחזור אלי, ובינתיים אני מבוטח על ידו בביטוח ישיר ובמידה ואחליט לבטל את הפוליסה לא אשלם על הימים הללו- זה היה התנאי שלי! (העניין הובטח לי באופן מפורש על ידי איציק מספר פעמים בשיחותינו בטלפון וכל השיחות מוקלטות). בינתיים חלפו מספר ימים ואיציק לא חזר אליי במועדים שהבטיח ורק לאחר ששלחתי לו מיילים עם איומים לביטול חזר אליי והתנצל וכל פעם בטענה אחרת שהיה בישיבות וכו. לבסוף חזר אליי איציק עם תשובה שיוכל לעשות לי הנחה של 200 שקלים באם אחליט שלא לבטל את הפוליסה וכן להתקין את הכספת ברכבי, אמרתי לו שאני לא מעוניין בביטוח ושאין לי כסף מיותר להוציא עבור הכספת ושיבטל לי את הפוליסה וכפי שהבטיח "לא יעשה שוב חיוב בכרטיס האשראי שלי בגין הימים הללו שביטח אותי". איציק אמר שאין בעיה ושיבטל את הביטוח ושאשלח לו מייל בו אני מבקש לבטל את הפוליסה וכך עשיתי. לאחר תקופה של כחודש (ב-10.3.13) נדהמתי לגלות חיוב בכרטיס האשראי שלי על סך 536.96 שקלים עבור ביטוח ישיר לאחר שביקשתי מאיציק לבטל לי את הפוליסה ושהובטח לי שוב על ידו שלא אחוייב בגין הימים הבודדים הללו שביטח אותי!!!
התקשרתי לביטוח ישיר כדי להתלונן על החיוב, נאמר לי על ידי הנציג שיחזרו אליי תוך 48 שעות, מה שבפועל לא קרה וחזרו אליי רק לאחר מספר ימים גם לאחר שציינתי שהעניין דחוף!! כשחזר אליי נציג סיפרתי לו את הסיפור וביקשתי לדבר עם איציק. איציק דיבר איתי וטען שלא שלחתי לו מייל בו אני מבקש לבטל את הפוליסה כפי שביקש, אך אני כן שלחתי לו את המייל בתאריך 24.1.13 בשעה 18:36!
הוא אמר שיאתר ההקלטות של השיחות שלנו וישמיע לי אותן מחר (כבר עברו 3 ימים והדבר עוד לא קרה גם לאחר שאני ממשיך ושולח לו מיילים שיחזור אליי) ושאשלח לו שוב את אותו המייל של הביטול ושהוא יחזור אליי מיד עם קבלתו בכדי להודיע לי שאכן קיבל אותו (וגם הדבר הזה לא קרה!) ושוב טענתי בפניו ואמרתי לו כי אני זוכר בפירוש שהבטיח לי שלא יחייב אותי על תקופת הימים היחסית שביטח אותי והוא ענה לי כך: "אתה חושב שאבטח אותך 11 ימים ללא חיוב?! דבר שקומם אותי, כיוון שהוא לא זוכר מה שהבטיח לי.
בינתיים אני ממתין חסר סבלנות לטלפון ממנו, עם חשש שיחייבו לי בחודש הבא שוב את כרטיס האשראי עבור ביטוח שביטלתי. השירות של חברת ביטוח ישיר בכלל ושל איציק תותחני בפרט הוא מתחת לכל ביקורת. אני מרגיש פגוע ומרומה וממתין לזיכוי מלא של הסכום בכרטיס האשראי שלי, כאשר אין לי טלפון ישיר של איציק ואני תלוי רק בו.
כספי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה