הנחיות טיפול על ידי נציגת שירות לקוחות והתנערות מאחריות בעקבות פגיעה. של צד שלישי ברכב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכבנו נפגע על ידי צד שלישי בתאונת שרשרת, הפוגע מיד הודה באשמה ובפנייה לביטוח ישיר בה אנו מבוטחים הסתבר כי גם הפוגע הוא מבוטח של ביטוח ישיר. נציגת השירות הנחתה לגשת מיד למוסך מרכזי ושמאי ולהכניס את הרכב לטיפול, בשום שלב בשיחה לא נמסר לי שיכול להיות שהנזק לא יכוסה או תהיה סחבת בטיפול אלא שתוך עשריםמיום מהגשת חשבונית אקבל את הכסף. משהסתיים הטיפול והגשתי את המסמכים נמסר לי כי ברכב הפוגע נהג בעל המוסך של הבעלים המקוריים אשר במסגרת הפוליסה אין לו כיסוי ואי לכך הנושא יועבר לתביעות שיכול לקחת חודשים רבים. התדהמה והמבוכה היא רבה, מדוע לא טרחה הנציגה להגיד שצריך עוד לבדוק? שכן אם היה כך היינו לוקחים הצעת מחיר ומכניסים לתיקון, חברה שמכבדת את עצמה לוקחת אחריות, אכן לחברות כאלה יכול להיות יתרון בהצעת מחיר לפוליסות אבל מבחן האמת בחברות האלה הוא תשלום בעת נזק, יש לנו גם פוליסת דירה ואף המלצנו לכמה חברים בגלל המחיר, אין ספק כי בעת החידוש הפוליסות יופסקו מנהל חזר אלינו ובמקום להתנצל על ההטעייה של נציגת השירות עוד הביע תדהמה מכך שאנו מלינים? הייתכן?
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עמידה מיידית בהתחייבות וכיסוי הנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|