פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העדכון/ידיעה על תשלום דמי קינון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי נתנאל כהן ת.ז 300473220
ברצוני לספר על מקרה שהיה לי עם 3 מנהלי ביטוח ישיר שהתאכזבתי מאוד!
כשאני עשיתי ביטוח עם נציג לא עודכנתי במקרה של תאונה שאני אמור לשלם דמי קינון ואפילו באחוז אחד. אני לא חתמתי על שום ספר ששלחו לי הביתה, הכל סיכמתי בטלפון ועכשיו שהרכב שלי עבר תאונה יש לי פתאום סכום שצץ משום מקום על 22% כלומר 1000₪ שלא הייתי מודע להם ובמחשבה שנייה שאם הייתי מודע לא הייתי עושה בכלל ביטוח בחברה אלא אצל סוכן.
מפי המנהלים בביטוח ישר הם לא אמורים לעדכן מכיוון שהסכום והאחוזים משתנים ולטענתי שאפילו שמדבור באחוז אחד הלקוח צריך וגם הכרחי שיהיה מודע לכך שייתכן שיצטרך לשלם סכום מסויים שאינו מודע לו, אני מאוכזב מהשירות ברמות שאין לתאר.!!!!!
המנהלת השלישית ששמה שלי מצוות הבכירים של שרון שנמצאים בפתח תקווה גם לטענתה אין מנהלים מעלייה שאוכל לדבר איתם ולא נתנה לי להגיע למישהו בכיר מעלייה מכייון שהיא כנראה ״מנהלת״ את כל חברת ביטוח ישיר אני מידעתי אפשרי ללקוח להגיע גם לסמנכל אם ירצה חבל שבחברה הזו לא נותנים ללקוח חופש וזכות ביטוי ומשתיקים אותו כבר אצל המנהל .
מה שכן זה יפרוסם בכל מקום אפשרי העוגמת נפש הזו ואני כבר גרמתי ל5 אנשים לעזוב את החברה ואגרום גם ליותר אגיע לסמכות הגבוהה ביותר שידע שהמנהלים בחברה אומרים אין מנהל בכיר צועקים על הלקוח ומנתקים את השיחה במקרה של ייאוש כבר נתנתי לאישתי לדבר כי לה יש יותר סבלנות אבל אני דורש ואדרוש ללא הפסקה להגיע לסמכות הגבוהה ביותר של החברה על הביזיון שמתנהל !!!!!!!!! ספיר ונתנאל 0502017032 
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה