פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה במועד שנקבע מראש נושא התלונה:
צלדטי שירית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,אני מבטחת את רכבי בחברת ביטוח ישיר, אתמול רכבי היה במוסך בשל בעייה ,חייגתי לחברת דרכים על מנת להזמין גרר הבטיחו לי שהגרר יגיע בשלוש שעות הקרובות, חזרתי והדגשתי שהגרר לא יגיע אחרי השעה 16.00 מכיוון שהמוסך יהיה סגור ולא יהיה לגרריסט אפשרות לקחת את הרכב, המתנתי בסבלנות ושהבחנתי שהשעה 15.45 והגרר לו יצר עימי קשר פניתי לחברת דרכים ולהפתעתי נציגה בשם אפרת אמרה לי שהייתה להם תקלה והשגרריסט יאחר ויגיע בשעה 16.30, הפקידה דיברה אלי בחוסר מקצועיות, בזלזול, ובחוסר רצון לעזור לבעייה שהם ייצרו אותה! כשביקשתי לדבר עם מנהל, הפקידה אמרה לי שלא ניתן לדבר עם מנהל, כל השיחות שלי מוקלטות ואני הולכת להגיש נגד החברה תביעה. לא מקובל עלי שלא יעמדו במילים שלהם ושאני גם בנוסף לכל התבקשתי לשלם על הגרר כ-190 שקל.
כספי+זלזול+חוסר זמן סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה