פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ועד בית משותףau נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר בבית משותף הכולל 20 דיירים. הבניין היום בן 8 שנים. כל דייר משלם 220 ש"ח בחודש. לא מכבר נודע לי שאין כסף בקופת הועד . בו ברגע שהתחלתי לברר מדוע אין כסף בקופת הועד ( שזו זכותי) התחילו להתנכל לי. ניסיתי לברר ולהתלונן במקומות שונים כולל תרבות הדיור ונעניתי בשלילה. ביקשתי לקבל את החשבונות שברשותם ולא לא אשלם ועד עד שיסתיים הבירור.מאחר ולא שילמתי תקופה מסוימת את מס הועד ועד הבניין תבע אותי ברישום המקרקעין . ברגע שקיבלתי הזמנה לדין נכנסתי לבנק שילמתי את מסי הועד במלואם וכתבתי מכתב למפקחת על המקרקעין וביקשתי ממנה לבטל את ההזמנה לדין מאחר ושילמתי את כל מסי הועד ושלחתי לה את כל העתקים מהבנק.החלטת המפקחת היתה שהתביעה תמחק רק לאחר שהתובעת תאשר כי יש למחוק את התביעה.ועד הבית לקח עורכת דין מתרבות הדיור שגם לה כתבתי כי אני מבקש לבטל את התביעה מאחר ושילמתי את חובי לועד. העתק נוסף קיבל גם הועד. כמובן שזו היתה תביעת סרק. כמה ימים לפני הזמנתינו לדין שלחתי מכתב רשום עם אישור מסירה למפקחת שלא נוכל להגיע לדיון מאחר וביום הדיון אשתי עברה ניתוח בבי"ח ואני הייתי חולה. (הכל במסמכים שצירפתי). למזלינו לא ידענו שהעיצומים של הדאר באותם ימים גרמו לכך שהמפקחת לא ידעה על זה שלא נהיה בדיון. (העתקים נוספים קיבלה עורכת הדין ונציגת הועד עוד לפני הדיון). המכתב למפקחת התקבל במשרדה רק אחרי העיצומים בדאר ולאחר מתן פסק הדין. פסק הדין לא דיבר על זה שאנחנו חייבים לועד אלא רק לשלם 1200ש"ח לעורכת הדין 700 ש"ח לנציגת הועד על אובדן יום עבודה ו- 379 ש"ח אגרת בית משפט ועוד 581 ש"ח נוספים שאינני יודע עד להיום מה זה.כמובן שמייד שילמתי את כל מה שכתבתי כאן ועלי לציין שאני ממשיך לשלם את מסי הועד מידי חודש.גם כתבתי מכתב נוסף למפקחת לבקשת הבהרה לפסק הדין ומה הוא הסכום הנוסף 581 ש"ח שגם על זה נעניתי שפסק הדין אינו נהיר או טעון הבהרה כלשהי. בזאת אני מבקש את עזרתכם מפני שאיני מבין ולא יודע לאן לפנות ,אין לי משאבים כספיים . אני אדם בגיל 73 לאחר התקף לב שמעולם לא נפגעתי בצורה כזאת. תודה,איתן
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה