פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכוז הפניות הטלפוניות במוקד ירושליים נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי נדרשתי לביהמ"ש לענייני משפחה בכ"ס,ההליך המשפטי נפסק והתיק נסגר עקב מותו של בעלי,בקשתי את כספי הערבות עבור עדים שהפקדנו לפני שנה בביהמ"ש,כל פניותיי הטלפוניות למוקד המרכזי בירושליים היו סיוט מתמשך,ובסופו של דבר תמיד נאלצתי לבוא בעצמי לביהמ"ש בכ"ס,השיא היה ביום ראשון ושני 4-5/12/05 ביום ראשון הטלפנית רחלי אמרה שהכסף עדיין לא הגיע ושאם רצוני להגיש שאלה/תלונה שאכתוב פקס ונתנה לי מס' שגוי,למחרת התקשרתי שוב למוקד המתנתי דקות ארוכות מישהו הרים את השפורפרת והניח אותה שוב כלומר טרק את הטלפון,נאלצתי להתקשר ולהמתין שוב,ענה לי בחור בשם נעם?ואמר לי לשאלתי מדוע הפקס לא עובר שהמספר שניתן לי ע"י רחלי שגוי,בנוסף אמר שהכסף כבר מזמן נשלח בתאריך7/11/05 אמרתי שעבר חודש ולא יתכן שהצקים לא הגיעו אלי,ניסה לשכנע אותי להמשיך לחכות ,לא הסכמתי,בקשתי לדבר עם האחראי/מנהל אמר שהם עסוקים עכשו ויחזרו אלי מיד שיתפנו,עד היום לא חזר אלי איש. שלחתי פקס לפי המס' החדש ,איני יודעת אם הגיע לא קבלתי שום תשובה. ביום שלישי 6/1205 נסעתי לביהמ"ש בכ"ס ושם נאמר לי שהצ'קים יצאו ב-29/11/05 ושהם בדרך ושהמידע שניתן לי בירושליים לא נכון. למחרת 7/12/05 קבלתי בדואר את הצ'קים.
אני מתלוננת מפני שאפילו פעם אחת המוקד בירושליים לא נתן לי אינפורמציה מדויקת,האם המוקד הזה הוקם כדי לנפנף ולהציק לאזרחים עד כדי שירפו והתייאשו מביהמ"ש????התקשרתי אליהם במהלך כל החודשיים האחרונים מיום בקשת הכסף בתאריך 11/10/05ועד 5/12/05 וכל פעם המידע שונה,שגוי מוטעה או שלא יודעים .מס' התיק בבהמ"ש הוא 11540/04 ו- 11541/04
+בזבוז זמן+עלבון וחוסר אונים סוג הנזק :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה