פרטי התלונה

תלונות משרד העבודה והרווחה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס משפיל מהנהלת משרד הרווחה=שקרים שיטתיים ואי חזרה אליי למרות הבטחות חוזרות ונשנות. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים=מטה המשרד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חוויתי מסכת חריפה של שקרים והשפלות מצד הנהלת משרד הרווחה.הייתי צריך עזרה בעניין שהוא צנעת הפרט וחסוי.אפרת מייקין ראש מטה לשכת מנכ"ל הבטיחה לי בתאריך ה-11/1 שהיא תחזור אליי למחרת אם אשאיר לה את השם שלי ואת הטלפון.היא לא טרחה לחזור אליי כלל.שיקרה בעזות מצח.רוני מלקאי דוברת משרד הרווחה שיקרה אותי בלי בושה כאשר הבטיחה לי ביום חמישי ה-15/1 שכאשר אדבר איתה ביום שישי או ראשון היא תתייחס לטענות שלי ותיתן לי תשובה.לא ענתה לי ,לא חזרה אליי,והתעלמה מהמיילים שלי מאז אותו תאריך.פשוט שיקרה ובעזות מצח .מנכ"ל המשרד מר יוסי סילמן צרח עליי בטלפון "תשתוק" "תשתוק כבר" כאשר אמרתי לו שמתנערים ממני ושאפרת מייקין ראש המטה שלו שיקרה ולא טרחה לחזור אליי.רחל זמל רכזת פניות הציבור לא היססה לשקר כאשר אמרה לי"הוא לא התכוון אליך" והיא בכלל לא הייתה נוכחת לידו ולא שמעה את השיחה!בנוסף,רחל זמל אמרה לי שאני מדמיין כאשר סיפרתי לה איך מנכ"ל המשרד צרח עליי בטלפון בגסות רוח!!למרות שזה מוקלט!קב"ט המשרד אילן הבטיח לי בתאריך ה-14/1 שיחזרו אליי מהנהלת המשרד עד למחרת בצהריים.כמובן ששוב זה לא קרה.אפרת מייקין ראש המטה שוב שיקרה והתנערה ממני כאשר ביום חמישי האחרון בתאריך ה-22/1 היא פשוט אמרה שוב שתחזור אליי,וניתקה לי בפנים.אין לה שום כבוד כלפיי ושום יחס,רק משקרת אותי ללא בושה!!לדעתי אחת כזאת איננה ראויה להיות ראש מטה,פשוט איננה ראויה!מסכת ההשפלות לא נגמרה כאן.ביום ראשון ה25/1 מנהל אגף ביטחון במשרד הרווחה מר רוני איים עליי במילים האילו"עוד פעם אחת אתה תטלפן ואני אדאג שאתה תתאשפז בבית חולים" גועל נפש של איומים ושל התנהגות של קב"ט המשרד!רק ביום חמישי ה-22/1 כאשר שוחחתי עמו טלפונית הוא דיבר בבוטות כלפי רחל זמל רכזת פניות הציבור כאשר סיפרתי לו שהיא אמרה לי שאני מדמיין שהמנכל צרח עליי,ודיבר בבוטות כלפי אילן הקב"ט מתחתיו וכינה אותו "חרא של בנאדם" כאשר אמרתי לו שגם אילן שיקר ולא חזר אליי לא הוא ולא אף אחד מההנהלה!ברצוני להלין על מסכת השקרים של הגורמים הנ"ל ,ועל האיומים שהופנו כלפיי,איומים קשים ומקוממים!!
התנצלות רצינית ולא לאקונית ומתחמקת-ואם ניתן מיצוי הדין עם הגורמים הנ"ל בדרכי חוק כמובן. פתרון נדרש :

משרד העבודה והרווחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה