פרטי התלונה

תלונות משרד העבודה והרווחה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מנציגת קבלה בליכת התעסוקה ראשון לציון נושא התלונה:
כהן שמרית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי בפעם הראשונה לאחר חופשת לידה על מנת לחתום אבטלה, הגעתי לסניף ראשון לציון בהיותו ריק מאנשים נכנסתי לפקידה על מנת לבצע רישום ראשוני , כבר על ההתחלה שאלה אותי בבוז מה אני צריכה? ניסיתי לדובב אותה ולא עזר , לאורך כל המפגש לא הסתכלה עלי רגע גם כששאלתי שאלות לא התיייחסה כראוי .
הדבר המשפיל ביותר לאורך כל השיחה היה לקראת סיום כאשר אמרה לי שסיימה ,ביקשתי שתעדכן את תעודת המקצוע שלי -הנהלת חשבונות 1+2+חשבשבת אמרה לי בתוקף שאין לי אישור ממשרד העבודה מבלי להביט בדפים שהיו לפניה , אשר הוכיחו את האישור ממשרד העבודה ,אמרתי לה שזה מאד פוגע שהיא מחליטה בתוקף שאין לי תעודה , כלל לא התנצלה ועזבתי את המקום ללא תלונה או מענה בעל קונוטציה שללית , חשוב לי כי הדברים יועברו אליה מול מנהל המקום על מנת שלא "נזכה" לייחס כזה בעתיד ,אין לי את הפרטים של הנציגה אפשר לדעת לפי הרישום שלי ,שמרית כהן בתאריך 5/10/2010 בשעה 14:10 אשמח לתגובה בהקדם.במידה וחייב את השם אני מוכנה להשיג אותו
נזיפה חמורה בנציגת קבלת קהל בלישכת התעסוקה -ראשון לציון פתרון נדרש :

משרד העבודה והרווחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה